  • Data: 2020-03-14 20:27:39
    Temat: Re: Jak wyhamować globus?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sat, 14 Mar 2020 11:53:13 -0700 (PDT), Konrad Anikiel napisał(a):

    > Zależy gdzie. W takim HK nie ma kogo straszyć.

    W jakim sensie ?
    Przeciez tam 7mln ludzi mieszka.

    [...]

    > Majaczysz coś. Jakich niewolników?

    Patrz co napisales. Jesli szeroki ogól wierzy w pracowitosc
    Koreanczykow, to najprostszym sposobem zbicia fortuny byloby
    sprzedawanie koreanskich niewolnikow.

    A tu sie juz nie da ...

    > Nawet feudalizm u nas był spieprzony. W Rzplitej to była forma
    > anarchii z silnym rozwarstwieniem społecznym. Myśmy się nauczyli
    > książkowych zasad feudalizmu dopiero od Hohenzollernów jak ich
    > rozwaliliśmy i trzeba było coś z Prusami zrobić.

    No to nadal 400 lat. Tylko chyba cos nam nie wyszlo z tym rozwaleniem.

    A przeciez feudalizm byl juz za Piastow.

    I owszem - byla tez forma anarchii ... ale szlacheckiej.

    > Jeszcze do osiemdziesiątych lat Korea była pogrążona w chaosie,
    > rządzona przez coraz to nowe junty generałów.

    I juz sie ladnie rozwijalo.

    > Społeczeństwo nie
    > bawiło się w politykę, w kozaczenie itd. Pozytywizmu moglibyśmy się
    > od nic uczyć.

    Nie rozumiem.

    We Wloszech to jakies 8%
    https://wiadomosci.onet.pl/kraj/koronawirus-w-polsce
    -i-na-swiecie-pacjentka-z-poznania-nie-zyje-we-wlosz
    ech-ponad/t0rcsmn

    A u nas zmarla juz trzecia osoba.

    > Myślę że najciężej pracują nad formą w jakiej ogłoszą sukces. Bo to
    > przed wyborami jakoś tak wypadnie.

    Pewnie tak, ale nie zasypiaja gruszek w popiele i oglaszaja juz dzis
    :-)

    > I tak się da jeden kontrakt unieważnić i podpisać drugi w trybie 'bo możemy'?

    A nie ?
    Ten rzad wszystko moze :-)
    Ale uczelnia panstwowa, szpital panstwowy - dlaczego mialoby sie nie
    dac ?

    J.