  • Data: 2018-09-30 12:29:56
    Temat: Re: Jak wyrwać chwasta LoanMe?
    Od: Akarm <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-09-28 o 14:27, Big Jack pisze:
    > Pojawiła się lichwiarska firma, LoanMe. Nastręczaja swoje pożyczki
    > SMS-ami. Chciałbym ich zablokować, ale trudność polega na tym, że SMS-y
    > przysyłają nie z konkretnego nr, a pod nazwą, np. LoanMe, LoanMeSMS. O
    > ile z wrzuceniem konkretnego nr do "nr spamu" w Androidzie nie ma
    > problemu, tak z nazwą zamiast nr już takiej możliwości nie widzę. Czy
    > jest może jakiś inny sposób żeby pozbyć się natrętów?

    Trzeba im zgłosić, że nie życzysz sobie takich wiadomości. Wtedy wypiszą
    twój telefon ze swojej bazy.
    Ale żeby zrobić to skuteczniej, musisz jeszcze zgłosić życzenie
    wypisania z bazy firmy dostarczającej im dane abonentów. Wszystkiego
    dowiesz się po rozmowie z LoanMe. U mnie zadziałało. Po kilku SMSach
    zgłosiłem przez ich Facebooka, później rozmowa telefoniczna z osobą od
    ochrony danych osobowych i od tamtej pory (2 miesiące?) spokój.

    --
    Akarm
    http://bykom-stop.cba.pl/