  • Data: 2020-03-26 21:55:19
    Temat: Re: Jak zrobić biznes na koronawirusie?
    Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 26 marca 2020 11:19:07 UTC-5 użytkownik Przemek Jedrzejczak napisał:
    > Niemcy już kombinują że jak liczba ofiar zacznie spadać to zluzują kaganiec
    obywatelom z wyjątkiem tych z grup ryzyka. W ogóle w Niemczech dziwnie to wygląda,
    Hamburg 2 miliony mieszkańców i zero ofiar śmiertelnych? Jakim cudem ? W sumie 3
    landy odpowiadają za 90% ofiar a i tam padali w większości dziadkowie w domach
    starców.
    > Liczba ofiar rośnie ale minimalnie, największy wzrost dobowy to 49 czyli ułamek
    tego co we Włoszech. Coś mi się widzi że jeśli w ciągu dwóch tygodni nie dojdzie do
    katastrofy to trudno będzie uzasadnić obywatelom wyjątkowe środki bezpieczeństwa.

    Ech.
    https://www.worldometers.info/coronavirus/#countries

    Cud jest taki ze oni nie maja prawie wcale wyleczonych. Ani nie maja powaznych
    przypadkow.

    Na moje to albo u nich statystyka jest napompowana falszywymi przypadkami pozytywnymi
    albo ostro ukrywaja prawde falszujac statystyki.

    Bo te dane stamtad to nijak do nieczego nie pasuja.

    Ja czekam az im sie worek z zmarlymi wysypie. Tak jak sie wysypalo podczas tego
    sylwestrowego wieczoru gdzie nikogo nie zgwalcono bo i policja i media udawaly ze nic
    sie nie dzieje.

    Obstawiam ze ciezkie przypadki u nich do tej statystyki koronowej wogole nie wpadaja.
    Po prostu filtruja je na wejsciu.