  • Data: 2016-11-09 20:16:31
    Temat: Re: Jak zrobić wzornik
    Od: Starzec z Gór <d...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 9 listopada 2016 17:19:40 UTC+1 użytkownik Sebastian Biały napisał:
> [...]
    rastrową, do pracy z którą są one konstruowane.

    > Ale przecież to oczywiste. Tylko że po drodze nie ma JPEG ani miejsca na
    > zmiane rozmiaru. O dziwno u drukarzy jest. Już wspomnałem że drukartwo
    > to rodezaj religii?

    Ja nie wiem jak jest u drukarzy, ale u fotografów (konkretnie u laborantów
    obsługujących laby, tak żeby ściśle było) masz na ten przykład zawsze stałą dla
    danego formatu wysokość (krótszy bok) zdjęcia i do wyboru kilka opcji długościowych.
    I są to stałe że tak powiem fizyczne, nieważne jaki plik przyniesiesz, naświetlany
    jest ze stałą dla danej maszyny rozdziałką. Czyli plik tak czy inaczej wymaga
    przeskalowania.
    Pozdrawiam Marcin