  • Data: 2019-04-24 01:20:21
    Temat: Re: Jaka drukarka?
    Od: Filip454 <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > No własnie też mi się twydaje, że Filip trochę za bardzo uogólnia, a
    > zasadniczo to są jego takie a nie inne potrzeby. Jak bawię się te klocki
    > od, co by nie skłamać, ponad 30 lat, to kartę graficzną z myślą o
    > upgradzie wymieniłem może ze 2-3x. Perwszy raz jak zmieniał się standard
    > z isa na pci, drugi, w zeszłym roku, gdzie byłem ciekaw jak działa w
    > Nvidi sprzętowy encoder hevc. A tak to wymieniam jeśli padną, a nie
    > padają za często. Prędzej już płyta poleci lub trzeba zmienić całość bo
    > pamięciożerne aplikację będą mulić a tu tylko maks 4GB do wsadzenia.
> [...]

    Wiadomo, każdy ma swoje potrzeby - grafik, gracz, zwykły użytkownik
    "biurowy", internauta, itp.

    Co do tych sytuacji z szybkim drukowaniem, to chodziło mi bardziej o
    sytuacje typowo podbramkowe: pracuję nad jakimś dokumentem do późnych
    godzin typu 4-5 nad ranem bo np. nie mogłem cały dzień go napisać, kiedy
    coś niespodziewanego wypadło poprzedniego dnia; budzę się nad ranem i
    uświadamiam sobie, że zapomniałem go przecież wydrukować. Musisz
    uruchomić komputer, puścić zadanko do druku, w tym momencie się
    stresujesz, żeby w ogóle zdążyć i masz splątane myśli. O taką sytuację
    bardziej mi chodziło. W takiej gorączce pędu liczy się tak naprawdę
    każda sekunda.

    W wielu przypadkach, które mi się przydarzyły, nie zdążyłbym, gdybym
    drukował na moim starym i poczciwym tzw. "chlebaku" od HP.

    W normalnych sytuacjach prędkość druku nie ma większego znaczenia bo
    przecież nie odbijasz nigdy stemplem pojedynczych znaków ^^

    --
    Filip454
    [f...@g...com]