    From: Mateusz Viste <m...@i...invalid>
    Subject: Re: Jaka karta sieciowa?
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Date: Thu, 01 Jan 2009 23:20:19 +0100

    On Thursday 01 January 2009 15:07, Radosław Sokół wrote:
    > Ino ze zmiennym IP, albo limitem ilości ściaganych danych,
    > albo zapisem że nie można nic udostępniać na zewnątrz...
    > Bo wątpię, by ktoś sprzedawał tak tanio łącza, na których
    > można by postawić własny serwer.

    Wcale nie :)
    Sam jestem szczęśliwym użytkownikiem podobnego łącza (20Mbps). ISP daje mi
    statyczne IP, revDNS, i kilkanaście innych fajnych rzeczy (typu bramka
    VoIP, TV po ADSL, webfax itp...). Żadnych ograniczeń nie ma (mam np. swoje
    własne serwery HTTP i SMTP).
    A wszystko to za niecałe 30 Euro miesięcznie.
    No ale jak wspomnniał przedpiśca, takie rzeczy są normą na razie tylko na
    zachodzie...

    Pozdrawiam,
    Mateusz Viste