  • 81. Data: 2010-10-13 03:36:36
    Temat: Re: Jaka, ku*wa, prędkość?!
    Od: "empe" <a...@s...tu>

    Użytkownik "R2r" <b...@m...net.pl> napisał w wiadomości
    news:4cb43531$0$27034$65785112@news.neostrada.pl...
    > Kierujący busem, przewożąc nadmierną liczbę pasażerów, podejmuje przy
    > bardzo ograniczonej widoczności ryzyko manewru wyprzedzania. Dochodzi do
    > zderzenia czołowego z ciężarówką, w wyniku którego ginie 18 osób.
    > Prokuratura dopuszcza jeszcze jako przyczynę również awarię pojazdu.
    > Tymczasem w pasku informacyjnym TVN24 czytamy:
    > "możliwe przyczyny to śliska nawierzchnia i _nadmierna prędkość_"...
    > No, ludzie...

    Byc moze jednak jest cos na zeczy...

    http://wysokieobroty.moto.pl/auto/1,48316,2435137.ht
    ml

    --
    empe

  • 82. Data: 2010-10-13 04:58:49
    Temat: Re: Jaka, ku*wa, pr dko ?!
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Cavallino

    > Albo że depnął w gaz podczas wyprzedzania i ponosi dużą część winy za
    > ten wypadek, o ile nie całość.
    > A prosto z trasy pojechał do prawnika, dowiedział się co ma gadać, więc
    > teraz już nikt się nie dowie jak było.

    Albo że jest kosmitą i bał się zdemaskowania, bo w bagażniku przewoził
    działko jonowe.

    --
    ignorance is bliss

  • 83. Data: 2010-10-13 07:49:14
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    Cavallino wrote:

    > Między wpadł do rowu a przyrżnął czołowo w TIRa jest przepaść.

    Ja nigdy nie słyszałem jak coś czołowo
    zderza się z TIRem. A Ty? Ile razy słyszałeś ten huk?
    Jechałeś Ty kiedyś np transitem z ładunkiem?
    Wprawdzie ostatnio jeździłem czymś takim kilkanaście lat temu,
    ale hałas tam był taki, że nie usłyszałbym pewnie jak ktoś parkuje mi w
    bagażniku

  • 84. Data: 2010-10-13 09:40:01
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 13 Oct 2010 01:42:25 +0200, Adam Płaszczyca wrote:

    >Raczej wszyscy by przezyli...

    Brat Otylii nie przezyl.

    >Ale niestety, mnało kto planując wyprzedzanie przewiduje taką opcje ratunkową...

    Powinni uczyc na kursie ? :-)

    J.

  • 85. Data: 2010-10-13 09:47:47
    Od: Yakhub <y...@g...pl>

    Dnia Tue, 12 Oct 2010 15:53:04 +0200, Jaroslaw Berezowski napisał(a):

    > :D
    > To sie nazywa "piroklastyczny" :)

    A potem wszyscy się infundybułowali chronosynklastycznie...

    --
    Yakhub

  • 86. Data: 2010-10-13 09:50:22
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 13 Oct 2010 00:32:32 +0200, Cavallino wrote:

    >Albo że depnął w gaz podczas wyprzedzania i ponosi dużą część winy za ten
    >wypadek, o ile nie całość.

    A ten drugi mial tylko jeden pedal sprawny ze skonczylo sie to jak
    skonczylo ?

    J.

  • 87. Data: 2010-10-13 09:50:53
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Ja nigdy nie słyszałem jak coś czołowo
    > zderza się z TIRem. A Ty? Ile razy słyszałeś ten huk?

    Słyszałem huk osobówka vs osobówka.
    Nie da się nie usłyszeć jadąć obok, zapewniam Cię.

    I logika nakazuje mieć pewność że zderzenie z TIR-em jest tylko głośniejsze.

  • 88. Data: 2010-10-13 09:53:14
    Od: R2r <b...@m...net.pl>

    W dniu 2010-10-13 03:36, empe pisze:

    > Użytkownik "R2r" <b...@m...net.pl> napisał w wiadomości
    >>

    > Byc moze jednak jest cos na zeczy...
    >

    > http://wysokieobroty.moto.pl/auto/1,48316,2435137.ht
    ml

    Może przeczytaj o czym pisałem...

    --
    Pozdrawiam. Artur.
    __

  • 89. Data: 2010-10-13 09:54:54
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "empe" <a...@s...tu> napisał w wiadomości news:

    > Byc moze jednak jest cos na zeczy...
    >

    > http://wysokieobroty.moto.pl/auto/1,48316,2435137.ht
    ml

    Nie, to jest niemożliwe, przecież samochody czym starsze tym lepsze.
    Więc nic nie może być na RZECZY.

  • 90. Data: 2010-10-13 09:55:28
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > A ten drugi mial tylko jeden pedal sprawny ze skonczylo sie to jak
    > skonczylo ?

    Byłeś kiedyś blokowany podczas wyprzedzania?