    From: " \(c\)RaSz" <N...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Jaką kupić ładowarkę do AA(+A
    Date: Mon, 12 Oct 2015 20:58:06 +0200

    Wyjątkowo zacytuję in extenso, bo wszystko poniższe jest istotne:

    12 października 2015 02:46 Użytkownik "marrgol" <m...@a...invalid>
    napisał w wiadomości news:mvevq3$ele$1@dont-email.me ...
    :
    :> EverActive NC-1000 Pro
    : > [...]
    : > jako nowszy model ma jeszcze coś, co bym określił jako
    : > "multi-odświeżanie":
    : >
    : > -
    : > Wcześniejsze modele świeżyły ogniwa jednokrotnie. Oczywiście można było
    : > *ręcznie* odpalić to kilka razy, ale z opisu NC-1000 wynika, że ona
    : > rozpoznaje, ile razy warto ową operację powtórzyć.
    :
    :
    : Nie zmiksowały ci się w jedną dwie funkcje? Jest TEST, czyli jeden
    : cykl ładowanie-rozładowanie-ładowanie z pomiarem pojemności przy
    : rozładowaniu, i jest REFRESH, czyli wykonanie TESTu i drugiego cyklu
    : rozładowanie-ładowanie, i automatyczne wykonywanie kolejnych cykli
    : jeśli zmierzona pojemność jest znacząco większa od zmierzonej
    : w poprzednim cyklu.
    :
    : Używałem wcześniej BC-700, teraz używam NC-1000 i obie wykonują
    : obie operacje dokładnie tak samo. Chyba że masz na myśli jakieś
    : inne ,,wcześniejsze modele"...
    :
    :

    Relacjonuję tak, jak zrozumiałem. Wczytywałem się uważnie w "opisy produktu", no
    ale istotne jest też i to, na ile były to ,,wcześniejsze modele". No nie chce mi
    się szukać ponownie, ale opisy mówiły o odświeżaniu lakonicznie, i ani słowem
    nie wspominały o tym, że dany model robi to wielokrotnie. Tedy doszedłem do
    wniosku, że tylko jednoprzebiegowo. Myślę, że owa konkluzja była uzasadniona, bo
    przecież takie "dogłębne" świeżenie -- to funkcja wymagająca od maszynki jednak
    nieco większej zmyślności, i zaszytej w bebechach inteligencji, niż proces
    "prosty". Czyli bez badania, czy w kolejnych przebiegach pojemność rośnie. A
    jeśli tak, to w opisie, który przecież ma zachęcać do kupna -- wytwórca nie
    omieszkałby się tym pochwalić, prawda? Dlatego *chyba* jednak nic nie
    pokręciłem, i są nadal w sprzedaży ładowarki, które ową opcję mają uproszczoną,
    bez automatycznego powtarzania, połączonego z badaniem osiąganych tym sposobem
    skutków.

    Ale jeśli chodzi o świeżenie, oto przykładowa maszynka, gdzie nic nie ma o
    wielokrotnym powtarzaniu:

    http://allegro.pl/everactive-nc800u-uniwersalna-lado
    warka-pro-lcd-i5105380435.html

    - no i brak tej właśnie funkcji spowodował, że waham się, czy warto ją wybrać?
    Opis dodam w osobnym wątku...

    --
    Nie oczekuj, iż rząd uzna, że warto wesprzeć także i Ciebie. Są w tym "porządku
    dziobania" ludzie, na których rządowym decydentom - zależy ZNACZNIE bardziej.