  • Data: 2019-02-12 18:19:46
    Temat: Re: Jaka ładowarka niskoprądowa do smartfona
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2019-02-12 o 18:06, ToMasz pisze:

    > ło matko! Właśnie w weekend zrobiłem modyfikacje ładowarki 2.1
    > amperowej, która zamiast 5V dawała 4.66. przy tak niskim napięciu
    > telefon ładował sie prądem 200mA. naprawa się udała, teraz mam 0.8A.
    > dlaczego tylko tyle? bo sprawdziłem specyfikacje układu scalonego który
    > zarządza ładowaniem i producent przewidział go na....0.8A!!!. w
    > ładowarce 3 gniazda 2.1 amper każde!!!!
    > To że na ładowarce jest napisane że MOŻE dać 2 ampery, nie znaczy że
    > telefon tyle "weźmie". co więcej - na 100% nie weźmie przez cały czas
    > ładowania. znaczy od 20-80% (mniej więcej) będzie brał tyle ile
> [...]
    Ja pisałem o fabrycznych ładowarkach 2A i od zawsze sprawdzam prąd
    ładowania, albo programem w telefonie albo amperomierzem :) Nawet w
    samochodzie mam miernik
    (https://img.staticbg.com/thumb/view/oaupload/banggo
    od/images/16/44/c9193559-dc6a-4667-9116-2d84cd7a76fd
    .jpg)
    który pokazuje mi jaki prąd i napięcie wyłazi. Ważny oczywiście jest
    kabelek bo byle gówniaty nie potrafi 2A prowadzić.

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy>>>