  • Data: 2017-08-11 00:37:03
    Temat: Re: Jaka obudowa?
    Od: 2late <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 10/08/2017 09:35 PM, Borneq wrote:
    > W dniu 10.08.2017 o 21:50, 2late pisze:
    >> http://www.fractal-design.com/home/product/cases/dis
    continued-products/define-r2-black-pearl

    > A R5?

    Podejrzewam ze wszystkie sa dobre. Dobierasz tylko rozmiar. A R5 to nowsza
    wersja mojej R2. Co mozna w obudowach wymyslic nowego? Widze ze ma
    dodatkowe dwa miejsca na SSD (Ja swoje trzymam w slotach na HDD) Poza tym
    moglbym jeszcze w mojej skrzynce upchac sporo dyskow. Wyjmowalny box na DVD
    - jesli komus sie przyda. DVD mam i uzylem pewnie kilka razy przy
    instalacji kilka lat temu. Gdyby nie to ze nie chce mi sie wymienic jednego
    z wiatrakow, ktory chodzi tylko pelna para lub wcale, cieszylbym sie
    kompletna cisza a komputer mam pod nosem. Podejrzewam tez ze jesli kiedys
    zmienie komputer to obudowa raczej zostanie, bo co tu ma sie zestarzec.

    http://www.tweaktown.com/news/54297/yahoo-scanned-em
    ails-behalf-nsa/index.html