    From: "BUNIEK" <m...@i...pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Jaki SSD 250GB
    Date: Tue, 19 Jul 2016 21:56:03 +0200

    >Czy zakup tanich wersji SSD, mam na myśli coś w rodzaju 250GB za około
    >250zł ma sens, czy okaże się, że wydajność niewiele wyższa od
    >mechanicznego, a szansa padnięcia po 2 latach wyższa? Szukam czegoś do
    >starego laptopa i rozważam opcję zakupu SSD.

    Ja używam Kingston, Crucial, Intenso, OCZ, wszystkie działają jedyne dyski
    które mi padły (degradacja wydajności) to były Patrioty ale to czasy kiedy
    120GB kosztowało ponad 1kPLN.
    Cruciale z powodzeniem używam w serwerach HP wiec praca 24/h w RAID1. - co
    dobrze o nich świadczy. nawet te tańsze.

    Pewnie zaraz bedą SSD z biedronki :)

    Buniek