    From: Chris <a...@g...pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Jaki SSD 250GB
    Date: Wed, 27 Jul 2016 08:59:01 +0200

    W dniu 2016-07-26 o 19:44, Jawi pisze:

    > zaskakujące dane :)
    > Na forach pisze z 5%-7% niezadowolonych klientów, zadowolonych swoim
    > zachwytem dzieli się około 2%.
    > Taki raport na temat NPS gdzieś widziałem.
    >
    > Na 40 komentarzy w głupim ceneo to większość jest jednak nieprzychylna ;)
    > Jeśli to prawda, to maskara dla producenta.

    Ja mam tylko dane sprzedaży/zwrotów z jednej firmy. Ogólnie szkoda że
    mają takie straty na tych dyskach bo ogólnie wyglądały fajnie do tego
    były tanie. Zastanawiam się jak będzie wyglądać sprawa CX200 ale wydaje
    mi się że trzeba poczekać z wynikami jakiś rok od sprzedaży.

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl