    From: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Jaki adapter Sata -> USB ?
    Date: Fri, 17 Mar 2017 15:28:57 +0100

    On 2017-03-17 13:41, Akarm wrote:

    > Ja od kilku lat korzystam z takiego mostka:
    > https://proline.pl/?p=UNITEK+Y-1031
    > i nie narzekam. Wręcz przeciwnie, jestem naprawdę zadowolony.

    Nie mowie ze wszystkie produkty maja do bani, wczesniej
    tez uwazalem ich mostki za poprawne, ale opisana sytuacja
    to dosc powazna wtopa, wiec warto zwrocic na to uwage.

    Zreszta tak traktuje od jakiegos czasu wszystkie zakupione
    konwertery czy interfejsy do dyskow - z reguly i tak kopiujac za
    pomoca teracopy z wlaczona weryfikacja sum kontrolnych - na
    poczatku przepuszczam testowo kopiowanie duzej ilosci danych.

    Aha, dodam ze na esata problemu nie bylo, tylko na USB 3.0.
    Zreszta esata bywa raczej pewniejszy ze wzgledu na polaczenie
    bez mostka. Kiedys mialem obudowe 3,5" Coolermastera gdzie
    tez byl problem z psuciem CRC przy kopiowaniu na USB 2.0
    a na esata bylo ok. Skonczylo sie dokupieniem zewnetrznego
    mostka esata - USB. Ten na szczescie dzialal poprawnie ;)

    --

    memento lorem ipsum