  • Date: Thu, 18 Jun 2009 19:43:16 +0200
    From: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Jaki chipset pod C2D?

    tg pisze:
    > "BQB" <a...@a...spamowy.com.invalid> wrote in message

    > np. dlatego ze p45 wg intela obsluguje wszystkie quady a
    > 965 tylko q6600 i q6700, max dla p45 fsb 1333 (a nieoficjalnie
    > pewnie i 1666 pojdzie) i dlatego ze p45 jest jakies 2 lata mlodszy
    > wiec o tyle dluzej bedzie 'zyl' - biosy i sterowniki (po dwoch -
    > trzech latach producenci plyt zazwyczaj zapominaja o aktualizacjach
    > biosu i sterach pod nowe systemy)
    >
    > tdp maja zblizone (19 i 22W), dodatkowo p45 ma ich10r a 965 ich8r

    Pięknie dziękuję, o taką odpowiedź mi chodziło, quady mnie nie
    interesują, w przyszłości jak będę chciał zmieniać, pewnie nie będzie
    się mi nawet opłacało go kupować, biosy nowsze nie sądzę, aby były mi
    niezbędne - wgram najnowszy jaki będzie i tyle, sterowniki do visty i xp
    na bank są, to mi wystarczy, bo visty jeszcze nie mam i nie wiem, czy w
    ogóle będę się przesiadać, jedynie ich8 vs ich10 i zazwyczaj lepsza
    karta dźwiękowa na płycie. Muszę przemyśleć. Choć to "tylko" 100 zł więcej.