  • 1. Data: 2009-06-17 14:56:13
    Temat: Jaki chipset pod C2D?
    Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid>

    Nie będzie to jakiś najnowszy procek, chyba 6600 ale nie jestem pewien
    teraz - leży w szufladzie. Chipset - najpierw myślałem o płycie z
    chipsetem intela 965, ponoć całkiem nieźle intelowi wyszedł, ale sam nie
    wiem. Płyta nie powinna być droga - max 250 zł na alledrogo. Jaki
    chipset polecicie do tego procka? Chciałbym, aby miał jakieś możliwości
    OC. No i nie brał zbyt dużo prądu.

  • 2. Data: 2009-06-17 16:40:54
    Temat: Re: Jaki chipset pod C2D?
    Od: "tg" <a...@b...cpl>

    "BQB" <a...@a...spamowy.com.invalid> wrote in message
    > Jaki chipset polecicie do tego procka? Chciałbym, aby miał jakieś
    > możliwości OC. No i nie brał zbyt dużo prądu.

    P35/P45

  • 3. Data: 2009-06-17 17:41:23
    Od: Wiesław <n...@u...poczta.onet.pl>

    Dnia 17-06-2009 o 18:40 tg napisał na pl.comp.pecet:

    > P35/P45

    A możliwości OC to już zależą od konkretnej płyty gł.

    --
    Wiesław
    Opera Mail

  • 4. Data: 2009-06-18 06:13:47
    Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid>

    tg pisze:

    > "BQB" <a...@a...spamowy.com.invalid> wrote in message
    >
    > P35/P45

    A czemu lepiej ten niż 965.

  • 5. Data: 2009-06-18 12:24:05
    Od: "tg" <a...@b...cpl>

    > A czemu lepiej ten niż 965.

    np. dlatego ze p45 wg intela obsluguje wszystkie quady a
    965 tylko q6600 i q6700, max dla p45 fsb 1333 (a nieoficjalnie
    pewnie i 1666 pojdzie) i dlatego ze p45 jest jakies 2 lata mlodszy
    wiec o tyle dluzej bedzie 'zyl' - biosy i sterowniki (po dwoch -
    trzech latach producenci plyt zazwyczaj zapominaja o aktualizacjach
    biosu i sterach pod nowe systemy)

    tdp maja zblizone (19 i 22W), dodatkowo p45 ma ich10r a 965 ich8r

  • 6. Data: 2009-06-18 17:43:16
    Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid>

    tg pisze:
> [...]
    > biosu i sterach pod nowe systemy)
    >
    > tdp maja zblizone (19 i 22W), dodatkowo p45 ma ich10r a 965 ich8r

    Pięknie dziękuję, o taką odpowiedź mi chodziło, quady mnie nie
    interesują, w przyszłości jak będę chciał zmieniać, pewnie nie będzie
    się mi nawet opłacało go kupować, biosy nowsze nie sądzę, aby były mi
    niezbędne - wgram najnowszy jaki będzie i tyle, sterowniki do visty i xp
    na bank są, to mi wystarczy, bo visty jeszcze nie mam i nie wiem, czy w
    ogóle będę się przesiadać, jedynie ich8 vs ich10 i zazwyczaj lepsza
    karta dźwiękowa na płycie. Muszę przemyśleć. Choć to "tylko" 100 zł więcej.

  • 7. Data: 2009-06-18 18:24:07
    Od: "Gil" <g...@W...gazeta.pl>

    BQB <a...@a...spamowy.com.invalid> napisał(a):

> [...]
    > ogóle będę się przesiadać, jedynie ich8 vs ich10 i zazwyczaj lepsza
    > karta dźwiękowa na płycie. Muszę przemyśleć. Choć to "tylko" 100 zł więcej.

    Jeszcze niedawno sprzedawali na allegro nowe płyty Abit Quad GT. Płyta jest z
    chipsetem 965 ale Q6600 albo E6600 rewelacyjnie chodzą na tej płycie na 3 Mhz
    z boxem. Może tanio gdziesz kupić. Ale jak myślisz o karcie grafiki PCI 2.0 to
    rzeczywiście tylko Intel 45.

  • 8. Data: 2009-06-19 08:04:13
    Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid>

    Gil pisze:
> [...]

    > z boxem. Może tanio gdziesz kupić. Ale jak myślisz o karcie grafiki PCI 2.0 to

    Mam obecnie Ati HD3870 DDR4, a jakbyś jeszcze powiedział coś o P35?