  • 1. Data: 2012-12-14 22:23:55
    Temat: Jaki dobry UPS?
    Od: "Borneq" <b...@a...hidden.pl>

    Aby cena była w miarę i jak najdłużej trzymał bez prądu?

  • 2. Data: 2012-12-14 22:27:37
    Temat: Re: Jaki dobry UPS?
    Od: "Irokez" <n...@w...pl>

    Użytkownik "Borneq" <b...@a...hidden.pl> napisał w wiadomości
    > Aby cena była w miarę

    tzn?

    > i jak najdłużej trzymał bez prądu?

    A to już dobierasz w zależności od obciążenia

    Ja mam APC Smart-UPS 1000 i chodzi ponad godzinę komputer z monitorem. Cena
    bardzo znośna (używka)

    --
    Irokez

  • 3. Data: 2012-12-14 22:55:51
    Od: "Borneq" <b...@a...hidden.pl>

    Użytkownik "Irokez" <n...@w...pl> napisał w wiadomości
    > A to już dobierasz w zależności od obciążenia
    >
    > Ja mam APC Smart-UPS 1000 i chodzi ponad godzinę komputer z monitorem.
    > Cena bardzo znośna (używka)

    Są bardzo drogie. A co z PowerWalker? Mają wyświetlacze, ale nie wiem ile
    wytrzymają bez napięcia.

  • 4. Data: 2012-12-14 23:29:23
    Od: "$heikh el $hah" <s...@g...com>

    W dniu 2012-12-14 22:27, Irokez pisze:
    > Użytkownik "Borneq" <b...@a...hidden.pl> napisał w wiadomości
    >
    > tzn?

    > A to już dobierasz w zależności od obciążenia
    >
    > Ja mam APC Smart-UPS 1000 i chodzi ponad godzinę komputer z monitorem.

    Jaki masz pobór prądu?
    Może na takie sytuacje lepiej kupić używanego laptopa?
    Chociaż ja już nie pamiętam kiedy ostatnio była jakaś dłuższa przerwa w
    dostawie. Za to 'często' jest tak, że nim się ściągnie świecznik z
    szafy, znajdzie jakieś zapałki i już ma odpalać, to światłość
    elektryczna powraca. ;)
    Poza tym w przyszły piątek, jak wysiądzie, to już na dłuuużej. :P

    --
    ?(?.?)? ? ???
    ???$ ?? ?????$

  • 5. Data: 2012-12-15 00:00:17
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    W dniu 14.12.2012 22:23, Borneq pisze:
    > Aby cena była w miarę i jak najdłużej trzymał bez prądu?
    pusty apc smart ups - 50 - 100zł + akumulatory z allegro. mogą być
    chińskie żelki - na max2 lata, a mogą być... samochodowe na wypadek wojny.

    ToMasz

  • 6. Data: 2012-12-15 00:17:47
    Od: "$heikh el $hah" <s...@g...com>

    W dniu 2012-12-15 00:00, ToMasz pisze:
    > pusty apc smart ups - 50 - 100zł + akumulatory z allegro. mogą być
    > chińskie żelki - na max2 lata, a mogą być... samochodowe na wypadek wojny.

    A na wypadek 2012-12-21? :>

    --
    ?(?.?)? ? ???
    ???$ ?? ?????$

  • 7. Data: 2012-12-15 12:57:07
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 14.12.2012 22:23, Borneq pisze:
    > Aby cena była w miarę

    Zdefiniuj.

    > i jak najdłużej trzymał bez prądu?

    Dowolny ze sporym zapasem mocy.... i baterią dodatkowych akumulatorów.

    Albo dowolny i agregat z sinusoidową przetwornicą.

    Albo tolerancyjny i w miarę porządny agregat z dolnej półki.

    Ewentualnie dowolny na akumulatory 12V i agregat mający wyjście 12V.
    Plus trochę zabawy dość grubymi kablami.

    Sprecyzuj, jakie masz potrzeby.

  • 8. Data: 2012-12-15 14:09:47
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    W dniu 15.12.2012 00:17, $heikh el $hah pisze:

    > A na wypadek 2012-12-21? :>

    na wypadek - wymieniamy główny transformator - prądu nie będzie do
    jutra. piec w prawdzie gazowy, ale bez prądu nie grzeje...

    ToMasz

  • 9. Data: 2012-12-15 18:28:51
    Od: "Irokez" <n...@w...pl>

    > Użytkownik "Irokez" <n...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Są bardzo drogie.

    No cóż, pytanie było o dobry i cena w miarę. No to miara jest dobra.

    A co z PowerWalker? Mają wyświetlacze, ale nie wiem ile
    > wytrzymają bez napięcia.

    aż do wyczerpania baterii, a potem też nic mu się nie stanie.

    --
    Irokez

  • 10. Data: 2012-12-15 18:55:21
    Od: "Borneq" <b...@a...hidden.pl>

    > No cóż, pytanie było o dobry i cena w miarę. No to miara jest dobra.
    >
    > A co z PowerWalker? Mają wyświetlacze, ale nie wiem ile
    >
    > aż do wyczerpania baterii, a potem też nic mu się nie stanie.

    A SWEEX PP210 1000VA? Jest na dużą moc i długo wytrzymuje, choć cena około
    340 zł to dla mnie trochę dużo i chyba się wstrzymam z zakupem.