  • 1. Data: 2012-12-15 13:10:10
    Temat: krzaczki w postach grup dyskusyjnych
    Od: m...@g...com

    Witam.Jak mogę rozwiązać problem braku polskich liter tzw.krzaczków na grupach
    dyskusyjnych?Moje wysłane posty mają polskie znaki,czy to jest problem złego
    kodowania osoby wysyłającej?

  • 2. Data: 2012-12-15 13:35:57
    Temat: Re: krzaczki w postach grup dyskusyjnych
    Od: "$heikh el $hah" <s...@g...com>

    W dniu 2012-12-15 13:10, m...@g...com pisze:
    > Witam.Jak mogę rozwiązać problem braku polskich liter tzw.krzaczków na grupach
    dyskusyjnych?Moje wysłane posty mają polskie znaki,czy to jest problem złego
    kodowania osoby wysyłającej?

    Może zacznij od naprawy/nauki używania spacji.

    Jeśli widzisz krzaki we wszystkich bądź w większości postów, to problem
    leży po stronie ustawień Twojego czytnika.

    --
    ?(?.?)? ? ???
    ???$ ?? ?????$

  • 3. Data: 2012-12-15 13:49:20
    Od: m...@g...com

    A możesz być tak uprzejmy i powiedzieć mi, gdzie lub jak to zrobić?

  • 4. Data: 2012-12-15 13:56:06
    Od: "$heikh el $hah" <s...@g...com>

    W dniu 2012-12-15 13:49, m...@g...com pisze:
    > A możesz być tak uprzejmy i powiedzieć mi, gdzie lub jak to zrobić?

    A z czego klikasz?

    --
    ?(?.?)? ? ???
    ???$ ?? ?????$

  • 5. Data: 2012-12-15 14:03:00
    Od: m...@g...com

    Jeżeli chodzi o przeglądarkę to Firefox

  • 6. Data: 2012-12-15 14:11:31
    Od: Filip454 <f...@f...pl>

    On 15-12-2012 14:03, m...@g...com wrote:
    >Jeżeli chodzi o przeglądarkę to Firefox

    Chodzi o klienta usenetu

    ____________________________________
    Twoje źródło informacji na temat serii Grand Theft Auto: http://swiatgta.pl

  • 7. Data: 2012-12-15 14:11:37
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    http://www.grush.one.pl/article.php?id=mime

  • 8. Data: 2012-12-15 14:43:05
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    <m...@g...com> napisał:

    > Jeżeli chodzi o przeglądarkę to Firefox

    Usenet przez przeglądarkę? Błeee. Zainstaluj sobie jakiś dobry czytnik
    grup dyskusyjnych, pozbędziesz się problemu z polskimi znaczkami i
    odkryjesz uroki wątkowania, a po przeczytaniu netykiety dowiesz się też o
    cytowaniu, wrotkach i takich tam. Więcej dowiesz się na pl.news.czytniki,
    bo tutaj to bardziej o zasilaczach i kto w jakiej hurtowni pracuje.

    JoteR

  • 9. Data: 2012-12-15 15:25:40
    Od: m...@g...com

    Jaki możecie mi polecić czytnik,bo jest ich trochę do wyboru

  • 10. Data: 2012-12-15 15:58:33
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    http://www.hellcore-mailer.pl/index.php?p=hcm

    http://pl.wikipedia.org/wiki/40tude_Dialog