    From: "Tiber" <p...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Jaki dysk 2,5" do laptopa
    Date: Sat, 30 May 2009 00:09:21 +0200

    Eneuel Leszek Ciszewski, lewak przebrzydły albo prawicowy pacan
    w wiadomości gvplj7$ssh$...@i...gazeta.pl pobredza:

    > Może na taki?
    >
    > Seagate Momentus 7200.4 2.5 cala 500GB 7200
    > SATA/300 16MB cache NCQ (ST9500420AS)

    Polecasz? Dotychczas myślałem raczej o ST9320421AS, który jest chyba
    najwyżej notowanym Seagate'em w chartsach Tom's Hardware (np.
    http://www.tomshardware.co.uk/charts/2009-2.5-mobile
    -hard-drive-charts/h2benchw-3.12-Min-Write-Throughpu
    t,1114.html)
    jeśli patrzeć tylko na odpowiedniki wielkościowe moich dotychczasowych
    dysków, ale pewnie twoja pięćsetka nie bez powodu jest na pierwszym
    miejscu. Do rozważenia, choć akurat pojemność gra dla mnie drugie
    skrzypce, bo i tak korzystam z gigabajtowego dysku zewnętrznego.
    Zastanawia mnie tylko całkiem wysoka pozycja tego WD i Fujitsu, przez
    które się tak gotuję, czy to po prostu ja trafiłem na jakieś wadliwe
    ezgemplarze, mam za wysokie wymagania, Samsung cudem był
    ponadprzeciętnie wydajny, czy też po prostu chodzi o to, że system
    chroniący głowicę jest strasznie evil.

    --
    tbr