    From: Krzysztof Drewicz <h...@w...gdzies.tam>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia
    Subject: Re: Jaki faks ?
    Date: Thu, 12 Feb 2009 18:14:20 +0100

    On 2009-02-12, ąćęłńóśźż <u...@w...eu> wrote:
    > Chwilowo nie i wybraliśmy Sferię, najtańszy abonament to 22 gr/min. ale zawsze
    można przejśc na wyższy abo z tańszymi połaczeniami.
    > Faks to faks i nie potrzebujesz całej oprawy skanerowo-laptopowo-drukarkowej, a i
    ksero A4 mozna zrobić.

    Prośba, zawijaj linijki około 74 znaku w wierszu (albo ustaw swój
    czytnik news aby to robił).
    Jak wygląda sferia + fax? Dostaje się drugi nr, czy trzeba przed
    transmisją faksową dodawać jakieś prefixy (typu *#12345#* przed
    docelowym numerem) ?

    > Swoja drogą operatorzy - no przynajmniej stacjonarni - mogliby dodac taką usługę
    wirtualnego faksowania w obie strony przez swoje WWW.

    Co najmniej im by to wyszło nie-na-zdrowie. Netia na ten przykład miała
    fon24 (voip na rynek masowy) z fax2mail i całkowicie tę usługę zamknęła.

    Co do faksu: klasyczny tani kombajn faks+drukarka+skaner sieciowe (ważne:
    skaner jest sieciowy tj ma guzik 'skanuj na ten komputer w sieci" a nie
    tylko drukarka sieciowa) laserowe i monochromatyczne A4 nie są już takie
    drogie. To do ogólnej "pracy" i wysyłania papierów "z pieczątką/ podpisem"
    A do tego do odbierania jakiś fax2mail klasy 100-199 pln / rok. Wysyłki
    "masowe" np jakieś cenniki etc.. ze strony www albo z mail2fax i tyle.
    To wychodzi najlepiej

    kd,

    --
    Krzysztof Drewicz
    Podsłuchane na pogrzebie: "Wiem, że to niezręcznie pytać o takie rzeczy w tej