  • Data: 2018-05-13 10:01:53
    Temat: Re: Jaki internet w Roamingu na EU?
    Od: SERG <m...@n...fm> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-05-12 o 09:52, SERG pisze:
    > Szukam polskiego operatora GSM, którego kartę SIM mógłbym zanabyć na
    > okres 7 dniowego wyjazdu do innego kraju EU.
    > Warunek jest taki, iż potrzebuje mieć pakiet internetu z co najmniej 1GB
    > w Roamingu i który jest ważny co najmniej tydzień.
    > Czy polski rynek w chwili obecnej oferuje coś ciekawego?

    Zrobiłem jeszcze małe rozeznanie i o dziwo Orange ma coś ciekawego.
    Przy pakiecie za 15 zł (2GB net + nielimitowane SMS w PL) dostajemy
    0,97GB na UE ważne przez 30 dni.

    https://www.orange.pl/kid,4000377334,id,4003485934,a
    rticle.html

    Chyba z tego skorzystam bo mam ważną jeszcze i zarejestrowaną SIM-kę
    więc nie będę musiał bawić się w rejestrowanie nowej.