  • Data: 2010-02-19 15:37:25
    Temat: Re: Jaki język?
    Od: "slawek" <s...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "proglem" <c...@s...net> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:hll5la$dqk$...@n...mixmin.net...
    > "Logo" wersja z komendami po polsku.

    Logo wydaje mi się wyjątkowo głupie - bardzo różne od "normalnych" języków,
    nie mające rozwinięcia OOP, z dziwacznym cudzysłowem. Niepraktyczne - tzn.
    nie wiem, czy ktokolwiek pisze jakieś programy w Logo (poza zabawą w
    programowanie). Żółw to był niezły pomysł w latach 70-tych. Teraz? Ok,
    podobne rzeczy to w PostScripcie można zrobić, w sumie jedno mało różni się
    od drugiego ;)

    Komendy po polsku? Zapomnij. Jednym z zysków nauki programowania to także
    opanowanie parunastu słówek angielskich.

    slawek