  • 11. Data: 2009-04-29 18:56:25
    Temat: Re: Jaki laptop - na komunie
    Od: jurski <j...@p...onet.pl>

    JoteR pisze:
> [...]
    Ja dostałem flaminga, uboższego kuzyna wigry 3. Nie przypuszczałem, że
    są tu oprócz mnie równie wiekowi ludzie :-)

    --
    jurski
    ---------------------------------------

  • 12. Data: 2009-04-29 18:59:30
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    PesTYcyD pisze:
    > pomażyć...

    że co?

    --
    animka

  • 13. Data: 2009-04-29 20:11:40
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Wed, 29 Apr 2009 20:56:25 +0200, jurski <j...@p...onet.pl>
    wrote:

    >Ja dostałem flaminga, uboższego kuzyna wigry 3. Nie przypuszczałem, że
    >są tu oprócz mnie równie wiekowi ludzie :-)

    Ja dostałem Wigry 3 i zegarek. Nie, nie elektroniczny z siedmioma
    melodyjkami. Takich wtedy nie było. Dostałem Poliota, takiego co się
    sam nakręcał. Ciężki był, ale szpan na maksa ;-)

    -> http://www.bazaria.pl/rejestracja.html?polec=jerzu

  • 14. Data: 2009-04-29 20:12:27
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Wed, 29 Apr 2009 22:11:40 +0200, jerzu
    <t...@p...onet.pl> wrote:

    >Poliota

    Sprawdziłem, jednak to był Poljot :-)

    -> http://www.bazaria.pl/rejestracja.html?polec=jerzu

  • 15. Data: 2009-04-29 20:23:52
    Od: jurski <j...@p...onet.pl>

    > Sprawdziłem, jednak to był Poljot :-)

    Z iloma kamieniami? ;-)

    --
    jurski
    ---------------------------------------

  • 16. Data: 2009-04-29 20:26:55
    Od: "Mikolaj Tutak" <mtutak(a)nixz*net@send.no.spam>

    Hendbu wrote:

    > Rodzina sie uparla, zeby dziecku na komunie kupic laptopa. Dziewczynka
    > bedzie glownie korzystac z netu, troche grac, office ... ale
    > generalnie nic super zaawansowanego.

    Najtanszy z dobrze wykonanych i z dobra gwarancją. Jakis tani Asus z
    gwarancja 24 miesiace w systemie door-to-door. Nie ma co sie szarpac ten kom
    i tak dlugo nie pozyje.

    --
    pozdrawiam
    Mikolaj

  • 17. Data: 2009-04-29 20:30:35
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik "JoteR" <j...@p...pl> napisał w wiadomości

    > Takiego, który będzie się komponował stylistycznie z Jaguarem, którego
    > niewątpliwie też otrzyma...

    I miejmy nadzieję, że za dziesięc lat owa "dziewczynka" nie będzie
    ślepawa, tęgawa i garbatawa....

    --
    marfi

  • 18. Data: 2009-04-29 20:47:40
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Wed, 29 Apr 2009 22:23:52 +0200, jurski <j...@p...onet.pl>
    wrote:

    >Z iloma kamieniami? ;-)

    Takich szczegółów to już nie pamiętam, dawno to było ;-)

    -> http://www.bazaria.pl/rejestracja.html?polec=jerzu

  • 19. Data: 2009-04-29 21:00:57
    Od: PSYLO <p...@o...pl>

    G Nowak pisze:
    > Czyli Hp odpada - psujny, grzejny, rok gwarancji.

    Za siedmioma górami, za siedmioma lasami... ;)

    --
    PSYLO

  • 20. Data: 2009-04-29 21:35:44
    Od: "JwZw" <j...@i...pl>

    Użytkownik "jerzu" <t...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:g6fhv49kpgd3m8v8ur6jbrsaa32ffk2lf6@4ax.com...

    > Ja dostałem Wigry 3 i zegarek. Nie, nie elektroniczny z siedmioma
    > melodyjkami. Takich wtedy nie było. Dostałem Poliota, takiego co się
    > sam nakręcał. Ciężki był, ale szpan na maksa ;-)

    Jak taki wybajerowany, to pewnie poniżej 20 nie schodził ;-)
    No i mamy zagadkę dla młodzieży. Po co w zegarku kamienie?