  • 1. Data: 2009-04-28 18:43:48
    Temat: pomocy
    Od: fjack <f...@o...pl>

    Próbuję zamontować nową kartę grafiki - Radeon 4670, na złączu PCI-E.
    Poprzednia karta to też Radeon X1600 Pro, też na złączu PCI-E.
    Wyjmuję starą kartę i wkładam nową; uruchamiam komputer; pojawia się
    ekran startowy XP i gdy przechodzi do ekranu logowania następuje ciemność.
    Wracam do poprzedniej karty i wszystko działa.
    Domyślam się że sterowniki nie bardzo pasują, ale jak mogę zainstalować
    nowe kiedy nic nie widzę? Jak rozwiązać ten problem?

    --
    Jack

  • 2. Data: 2009-04-28 18:52:49
    Temat: Re: pomocy
    Od: "Medyk-Ignacy" <M...@p...onet.pl>

    > Domyślam się że sterowniki nie bardzo pasują, ale jak mogę zainstalować
    > nowe kiedy nic nie widzę? Jak rozwiązać ten problem?
    Wejdź w tryb awaryjny, odistaluj stare sterowniki i dopiero potem instaluj
    nowe.

  • 3. Data: 2009-04-28 19:02:38
    Od: "Andy" <p...@p...de>

    "Medyk-Ignacy" <M...@p...onet.pl> schrieb im Newsbeitrag
    > Wejdź w tryb awaryjny, odistaluj stare sterowniki i dopiero potem instaluj
    > nowe.
    Przy starcie wybierz F8 i tam Tryb VGA.

  • 4. Data: 2009-04-28 19:10:04
    Od: fjack <f...@o...pl>

    Medyk-Ignacy wrote:
    > Wejdź w tryb awaryjny, odistaluj stare sterowniki i dopiero potem
    > instaluj nowe.

    Nie pomogło. Tryb awaryjny albo awaryjny z wierszem poleceń kończą się
    tym samym - ciemnością.

    --
    Jack

  • 5. Data: 2009-04-28 19:21:05
    Od: fjack <f...@o...pl>

    Andy wrote:
    > "Medyk-Ignacy" <M...@p...onet.pl> schrieb im Newsbeitrag
    > Przy starcie wybierz F8 i tam Tryb VGA.

    Nie pomogło. Po ekranie z opcjami uruchamiania i wyborze systemu (mam
    tylko jeden) włącza się ciemność.
    Monitor dostaje jakiś sygnał, bo nie zgłasza komunikatu o braku sygnału,
    tylko że jest czarny.

    Czy może pomóc podłączenie starego monitora przez przelotkę DVI-> analog?

    --
    Jack

  • 6. Data: 2009-04-28 19:54:59
    Od: Solar <s...@o...pl>

    fjack pisze:

    > Domyślam się że sterowniki nie bardzo pasują, ale jak mogę zainstalować
    > nowe kiedy nic nie widzę? Jak rozwiązać ten problem?

    A zasilanie DO karty graficznej podpiąłeś?

    --
    Solar www.solar.blurp.org GG 1834424

    Beatyfikowani zatłoczyli już niebo. Nie warto tam iść.

  • 7. Data: 2009-04-28 20:02:28
    Od: fjack <f...@o...pl>

    Solar wrote:

    > A zasilanie DO karty graficznej podpiąłeś?

    Jak się podpina zasilanie do karty graficznej? Przecież karta zasila się
    przez złącze.
    Prosty człowiek jestem więc nie wiem czy to żart?

    --
    Jack

  • 8. Data: 2009-04-28 20:08:46
    Od: Solar <s...@o...pl>

    fjack pisze:

    > Jak się podpina zasilanie do karty graficznej? Przecież karta zasila się
    > przez złącze.
    > Prosty człowiek jestem więc nie wiem czy to żart?

    Podpina się normalnie, dodatkowym kablem z zasilacza, ale sprawdziłem
    pobieżnie w sieci i nie wiem, czy akurat 4670 wymaga dodatkowego
    zasilania. Sprawdź w papierach lub na pudełku.

    --
    Solar www.solar.blurp.org GG 1834424
    "Zarodek męski staje się człowiekiem po 40 dniach, żeński po 80."

  • 9. Data: 2009-04-28 20:11:10
    Od: Solar <s...@o...pl>

    fjack pisze:

    > Jak się podpina zasilanie do karty graficznej? Przecież karta zasila się
    > przez złącze.
    > Prosty człowiek jestem więc nie wiem czy to żart?

    Podpina się normalnie, dodatkowym kablem z zasilacza, ale sorry za
    zamieszanie - 4670 go nie wymaga.

    --
    Solar www.solar.blurp.org GG 1834424
    "Spaliłbym stu niewinnych, gdyby tylko znalazł się między nimi jeden winny."

  • 10. Data: 2009-04-28 20:12:55
    Od: Solar <s...@o...pl>

    fjack pisze:

> [...]
    > Prosty człowiek jestem więc nie wiem czy to żart?

    Podpina się normalnie, dodatkowym kablem z zasilacza, ale sorry za
    Włóż starą kartę, odinstaluj stery i wtedy włóż nową. Jeśli nowa nie
    jest padnięta, powinno działać.

    --
    Solar www.solar.blurp.org GG 1834424
    "Nie jest ważne, by ludziom żyło się dostatnio, lecz byśmy osiągnęli