  • 51. Data: 2009-05-01 18:27:38
    Temat: Re: Jaki laptop - na komunie
    Od: geyb <g...@g...pl>

    A ten kamień to odporny na ścieranie rubin.

    g.

  • 52. Data: 2009-05-01 20:40:15
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Thu, 30 Apr 2009 11:41:31 +0200, "nom" <n...@u...gazeta.pl>
    wrote:

    >a moze taki zestaw z Empiku:
    >http://www.wykop.pl/ramka/174656/komunia-wedlug-emp
    iku-img

    >:-)

    To jest zestaw dla chłopców (gry). Jest też zestaw dla dziewczynek?
    ;-)

    -> http://www.bazaria.pl/rejestracja.html?polec=jerzu

  • 53. Data: 2009-05-02 09:45:35
    Od: a...@p...p

    wg mnie jezeli juz kupowac dziecku komputer, to napewno nie notebook!

    bo:

    1. delikatniejszy (generalnie)
    2. mniejszy ekran niz moze byc w stacjonarnym
    3. akumulator (sie zuzywa)
    4. wystajace kable na wierzchu
    5. slabe klawiatury (do gier)
    6. (najczesciej) blyszczace ekrany
    7. wieksze mozliwosci rozbudowy

    i napewnie nie z Windows Vista tylko Windows XP. A jezeli juz Vista to
    wersja Bussines (i chyba Premium) bo mozna zrobic downgrade do Windows
    XP.

    Poza tym komputer MUSI miec swoje miejsce w domu (tak ma stacjonarny),
    a nie jak w przypadku notebooka, ktory ciagle zmienia swoje miejsce i
    jest ciagle rozkladany/skladany.

    Zaoszczedzone pieniadze dolozyc do lepszego wyposazenia roweru.

    --
    ThinkXtra

  • 54. Data: 2009-05-02 09:49:05
    Od: a...@p...pl

    >. Dostałem Poliota, takiego co się

    poszukaj sobie w sieci zegarkow firmy Poljot to oczy wyjda na maksa.
    Kiedys byly dostepne w Polsce - bo to byl blok wschodni, a teraz ich
    nie ma, bo sa bardzo drogie!

    --
    ThinkXtra

  • 55. Data: 2009-05-02 10:00:07
    Od: a...@p...pl

    On Wed, 29 Apr 2009 20:28:26 +0200, Yakhub <y...@g...pl> wrote:

    >Poleciłbym odesłać rodzinę na drzewo, a dziecku kupić porządny rower.

    popieram, ale z dobrego sklepu rowerowego a nie z Tesco za 300 zl.
    Przyzwoity rower to od 1000-2000 zl juz mozna kupic.

    Jak tak dalej pojdzie, to niedlugo na I Komunie beda fundowac np.
    operacje poprawiajace ksztalt nosa. A za zdana mature powiekszanie
    piersi.

    Kiedys byl taki film o Brazylii, gdzie na 18 urodziny, rodzice funduja
    corkom operacje plastyczne powiekszaniu biustu.

    --
    ThinkXtra

  • 56. Data: 2009-05-02 10:10:05
    Temat: Re: [OT] Jaki laptop - na komunie
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    <a...@p...pl> napisał:

    > popieram, ale z dobrego sklepu rowerowego a nie z Tesco za 300 zl.
    > Przyzwoity rower to od 1000-2000 zl juz mozna kupic.

    Ale zdajesz sobie sprawę, jak dzieci w tym wieku szybko rosną? Z własnego
    doświadczenia Ci powiem, że taki rower starcza na 2 sezony. I prędzej
    dzieciak z niego wyrośnie niż ten rower się rozsypie, nawet taki z Biedronki
    z 200 PLN. Inwestycja 1000 - 2000 PLN na rower w tym wieku jest zupełnie
    chybiona, chyba że koniecznie trzeba zaszpanować kwotą wydaną na prezent
    komunijny.

    JoteR

  • 57. Data: 2009-05-03 11:20:47
    Od: "KILu" <b...@w...pl>

    mirekm wrote:
    > Dawno temu znajomy
    > oftalmolog przekonywał mnie, że pogarszanie się wzroku w wyniku pracy z
    > monitorem jest równie niewiarygodną mądrością ludową jak to, że czytanie
    > przy słabym oświetleniu pogarsza wzrok.

    Mnie zaden znajomy przekonywac nie musial, bo mam przyklady z najblizszego
    otoczenia. Osobie, ktora kilkanascie lat spedzila za biurkiem porzadkujac
    papiery po przeniesieniu do pomieszczenia o gorszym oswietleniu (i
    zaangazowana do pracy z drukami napisanymi mniejszym fontem) juz po
    kilkunastu miesiacach znacznie pogorszyl sie wzrok. Podobny przypadek
    zwiazany byl z praca przed monitorem. Owszem, nie sa to moze dane
    miarodajne, wiele zalezy tez od wieku i indywidualnych predyspozycji, ale
    w tej sytuacji stwierdzenie jednoznacznie, ze czytanie przy slabym
    oswietleniu czy ogladanie (kineskopowego) TV z malej odleglosci NIE psuje
    wzroku (co zreszta niedawno sugerowal Przekroj) jest moim zdaniem
    klamstwem i swiadczy o ignoranctwie autora.

    k,

  • 58. Data: 2009-05-03 13:12:15
    Od: "M. Kordeusz" <m...@s...freha.pl>

    a...@p...p pisze:
    > i napewnie nie z Windows Vista tylko Windows XP. A jezeli juz Vista to
    > wersja Bussines (i chyba Premium) bo mozna zrobic downgrade do Windows
    > XP.

    Gwoli scislosci: Vista Bussines i Ultimate (tylko w wersji OEM)
    zezwalaja na downgrade do Xp Pro :)

    M. Kordeusz

  • 59. Data: 2009-05-04 05:56:23
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Uzytkownik <a...@p...p> napisal w wiadomosci grup
    com...
    > i napewnie nie z Windows Vista tylko Windows XP.

    Powiedz szczerze. Uzywales visty? Jezeli tak, to na jakim sprzecie?

  • 60. Data: 2009-05-04 06:00:12
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik <a...@p...p> napisał w wiadomości grup
    com...
    > i napewnie nie z Windows Vista tylko Windows XP.

    Powiedz szczerze. Używałeś visty? Jeżeli tak, to na jakim sprzęcie?