    From: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Jaki lek na złe samopoczucie dziecka w aucie?
    Date: Thu, 28 May 2015 22:49:19 +0200

    1. sadzać na innych fotelach
    2. wietrzyć, tak aby do nosa nie docierał nawet najmniejszy zapaszek
    auta. To nie tak aby jakiś konkretny zapach powodował wymioty. to tak,
    że jeśli raz dziecko zwymiotowało (bez przyczyny pokarmowej) to mózg
    idealnie zapamięta towarzyszące zapachy
    3. na krótkich trasach wymusić aktywność. dowolną. ja jako dziecko
    wymiotowałem nawet na myśl o jeździe na tylnym fotelu. więc recytowałem,
    śpiewałem, czytałem znaki drogowe.... Nawet czasami biegałem za autem -
    to najbardziej pomagało, ale wiadomo - nie bardzo da się pobiegać na
    głównych drogach.
    4. na dalekie dystanse niemam dobrych rad. usypać aviomarinem, albo
    jechać nocą - czyli.... też usypiać.
    ToMasz

    PS na 99.9999% przejdzie dzieciom jak tylko złapią kierownicę we
    władanie. Podobno nawet cięższe choroby przechodzą.