  • Data: 2018-12-25 12:01:09
    Temat: Re: Jaki maly oszczedny switch?
    Od: nadir <n...@h...org> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-12-25 o 08:58, ń pisze:

    > Ale jakby co zasilacz był w komplecie?

    Oczywiście, zasilacz jest w komplecie i zakończony jest właśnie wtyczką
    miniUSB.

    > Jak wygląda możliwość rozkręcenia obudowy i naklejenia taśmy od wewnątrz?

    No nie rozbierałem go ale na pewno da się i rozkręcić, i podkleić taśmę
    lub zamalować lakierem.

    Tyle, że nie wiem czy to zadziała tak jak chciałeś, jeżeli podłączysz
    zasilanie switch-a pod telewizor, to czy standby TV daje napięcie na USB?
    A jeżeli switch ma działać tylko wtedy gdy działa telewizor, to jego
    diody nie są aż tak mocne i działającego telewizora nie przebiją.