  • Data: 2019-05-09 15:32:47
    Temat: Re: Jaki modem do karty SIM na USB?
    Od: Adam <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2019-05-09 o 14:49, Artur S. pisze:

    > To hasło podane w smartfonie  - na lapku nazywa się kluczem WEP
    > lub WPA ???
    > Pomimo skromności mojej wiedzy, nie wydaje mi się.

    Jest kilka typów zmiany hasła (WPA, WPA2, EAP) i kilka typów
    autentykacji (TLS, TTLS, PEAP, LEAP, Kerberos).

    Urządzenia, aby się skomunikowały, muszą rozmawiać "tym samym językiem".
    Przykładowo, jeśli Twój "nadajnik sygnału" - czyli router, telefon z
    HotSpot czy inny wynalazek sieje sygnał w WPA2, a laptop jest stary i
    umie tylko WPA, to się nie dogadają, nawet, pomimo wpisania prawidłowego
    hasła.
    Trzeba znaleźć wspólne ustawienia.

    > j.w. hasło nie jest kluczem WEP lub WPA.

    Albo WPA2.
    A później TKIP albo EAP, albo inny twór.

    > Zresztą wpisywałem 2-krotnie, BARDZO DOKŁADNIE.
    > Pomimo, że może jest Tobie trudno sobie wyobrazić, że wiem,
    > że  wpisywanie dużych/małych liter ma znaczenie. No ale nie każdy
    > ma wyobraźnię.
    >
    > A propos wyobraźni.
    ork-windows-10/
    > Niektórzy nie wyobrażają sobie, że nie wszyscy używają Wondows 10.
    > Widocznie swoją przygodę z komputerem zaczęli dopiero od tego.

    > Tez tak my

    Jaki telefon?
    Jaka karta sieciowa w kompie? Jaki OS w kompie?

    --
    Pozdrawiam.

    Adam