  • Data: 2019-05-11 09:46:50
    Temat: Re: Jaki modem do karty SIM na USB?
    Od: "Artur S." <A...@s...pl.> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "ń" <...@...n> napisał w wiadomości
    news:qb5tpd$g7m$1@node2.news.atman.pl...
    > Podwójne zaprzeczenie?
    Nie piszemy po łacinie, żeby podwójne przeczenie
    miało dawać silnie twierdzącezdanie. Ale to chyba
    za trudne dla Ciebie.

    Po prostu pomyłka przy edytowaniu tekstu. Ty się
    nigdy nie mylisz? Mam przejrzeć Twoje newsy i tutaj
    zacytować? Nie mówiąc już o cytowaniu cudzych
    wypowiedzi, których sposób wkurza wszystkich
    i nie tylko na tej grupie.

    > Jeżeli tak samo dokładnie przepisujesz hasło...
    > Może zmień na jakieś proste rodzaju abcd1234 ?
    Jak widzę, Ty bez hejtu nie możesz żyć. Jakie to,
    niestety, polskie. Wstyd.

    Artur S.