  • Data: 2019-05-02 14:18:06
    Temat: Re: Jaki monitor
    Od: z <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > E tam, wymówki aby wymigać się od pracy ("to nie ja, to monitor za mały!
    > klawiatura zła! myszka zwariowała! itd).
    > Od lat pracuję na pojedynczym 15" i więcej mi nie potrzeba.

    Ale próbowałeś podłączyć choćby drugi taki za 50 zł?

    Napisz jaka ta praca.
    Ja mam na jednym pocztę, zamówienia i menadżer plików na drugim
    podstawowy program do pracy a na trzecim do niego paletki dodatkowe,
    podgląd na maszynę produkcyjną.
    Może się starzeję po 20 latach pracy na jednym monitorze moja wydajność
    SPADA (nie wspominając o pojawiających się błędach) Próbowałem
    Kiedy monitory są w tak śmiesznie niskich cenach używanaie tylko jednego
    do PRACY to masochizm i niegospodarność ;-)

    PS. Ostatnio na moim biurku stoją:
    NEC EA244WMi 24''
    https://amso.pl/product-pol-64048-Monitor-NEC-EA244W
    Mi-24-LED-1920x1200-IPS-PIVOT-Bialy-Klasa-A.html

    340 zł sztuka. Grzech nie kupić ;-)