  • Data: 2010-03-05 16:18:47
    Temat: Re: Jaki motocykl na dojazdy do pracy 18 km?
    Od: Shreek <p...@M...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    anonim napisał(a):
    > Pytanie jak w temacie.
    > Czy motocykl w ogóle nadaje się do codziennych dojazdów do pracy, czy
    > raczej okazyjnie? Prawko zrobiłem, chciałbym coś kupić jak na moje
    > możliwości - czyli brak doświadczenia.

    A co za różnica czy do pracy czy gdzieś tam...

    Jeśli myślisz, że jakoś specjalnie ekonomiczniej będzie i wygodniej to
    się mylisz.
    Na upartego to może jakiś skuter.
    Jeśli to "do pracy" to tylko pretekst do posiadania motocykla to kup
    taki jaki będzie odpowiedni dla ciebie a nie "do pracy".

    Ja jeżdzę do pracy TDM-ką ale w systemie:
    Budzę się rano - kontrola pogody, potrzeby wożenia kogoś lub czegoś -
    jesli pogoda nie zapowiada się dobrze i/lub muszę coś/kogoś zabrać to
    jadę samochodem.
    Jeśli spełnione są warunki przejazdu motocyklem to nim jadę ale wtedy po
    pracy jest conajmniej +50km okrężną drogą :-)

    --
    M.