    From: Salata <s...@i...nospam.pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Jaki router dla neostrady 40 Mb
    Date: Wed, 19 Sep 2012 10:18:22 GMT

    "Great Cornholio" wrote:
    > Jaki router polecacie do neostrady 40 Mb. teraz mam 10 Mb i linksysa wag
    > 200 i bardzo dobrze sie sprawuje ale chyba nie da rady na 40 Mb. Preferuje linksys.

    Potrzebujesz routera/modemu z obsługa VDSL bo Adsl2+ to łącze Max 24mb. Ja
    ze swojej strony polecam sprzęt od avm. Mój fritz działa bezobslugowo już 3
    rok. Niedawno kupiłem nowego 7360 właśnie do obsługi vdsl. Łącze
    50mb/10mb. Avm robi tez modemy VDSL. Wtedy podlaczasz to pod dowolny
    router.

    --
    regards Marcin