  • 1. Data: 2012-09-19 09:05:48
    Temat: Jaki router dla neostrady 40 Mb
    Od: "Great Cornholio" <>

    Jaki router polecacie do neostrady 40 Mb. teraz mam 10 Mb i linksysa wag 200 i bardzo
    dobrze sie sprawuje ale chyba nie da rady na 40 Mb. Preferuje linksys.
    --
    Android Usenet Reader
    http://android.newsgroupstats.hk

  • 2. Data: 2012-09-19 09:27:08
    Temat: Re: Jaki router dla neostrady 40 Mb
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    Great Cornholio nabazgrał(a):

    > Jaki router polecacie do neostrady 40 Mb. teraz mam 10 Mb i linksysa wag
    > 200 i bardzo dobrze sie sprawuje ale chyba nie da rady na 40 Mb. Preferuje
    > linksys.

    Jak tanio to ten, ok 190zł:
    Linksys WAG120N WiFi Router N ADSL2+Annex A 150Mbit

    Jak drogo to ten, ok 480zł ale jak dla mnie nie warto przepłacać :)
    Linksys WAG320N-EU WiFi Router N ADSL2+ Annex A MIMO

  • 3. Data: 2012-09-19 11:27:34
    Od: "Q" <n...@s...org>

    > Jak tanio to ten, ok 190zł:
    > Linksys WAG120N WiFi Router N ADSL2+Annex A 150Mbit
    >
    > Jak drogo to ten, ok 480zł ale jak dla mnie nie warto przepłacać :)
    > Linksys WAG320N-EU WiFi Router N ADSL2+ Annex A MIMO

    A ja odradzam routery z modemem.
    Lepiej oddzielnie, niestety.

  • 4. Data: 2012-09-19 11:37:34
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    Q nabazgrał(a):

    > A ja odradzam routery z modemem.
    > Lepiej oddzielnie, niestety.

    Nasz klinet nasz pan "preferuję linksysa"

    No chyba że coś z tego:

    CISCO RV110W-E-G5-K9 Router VPN Firewall
    LINKSYS E4200-EE Maximum Performance Dual-Band N Router

    Tylko skąd modem ?? bo tu już nie pomogę.

  • 5. Data: 2012-09-19 12:18:22
    Od: Salata <s...@i...nospam.pl>

    "Great Cornholio" wrote:
    > Jaki router polecacie do neostrady 40 Mb. teraz mam 10 Mb i linksysa wag
    > 200 i bardzo dobrze sie sprawuje ale chyba nie da rady na 40 Mb. Preferuje linksys.

    Potrzebujesz routera/modemu z obsługa VDSL bo Adsl2+ to łącze Max 24mb. Ja
    ze swojej strony polecam sprzęt od avm. Mój fritz działa bezobslugowo już 3
    rok. Niedawno kupiłem nowego 7360 właśnie do obsługi vdsl. Łącze
    50mb/10mb. Avm robi tez modemy VDSL. Wtedy podlaczasz to pod dowolny
    router.

    --
    regards Marcin

  • 6. Data: 2012-09-19 15:06:58
    Od: Jacek <a...@o...pl>

    Dnia Wed, 19 Sep 2012 10:18:22 GMT, Salata napisał(a):

> [...]
    > rok. Niedawno kupiłem nowego 7360 właśnie do obsługi vdsl. Łącze
    > 50mb/10mb. Avm robi tez modemy VDSL. Wtedy podlaczasz to pod dowolny

    O Fritzu moża mówić same pochwały oprócz jednej...
    Mianowicie takiej, że działął mi też bezobsługowo wiele lat dopóki nie
    trafił piorun w linię telefoniczną.;)
    To tak żartem, a na poważnie jedne z najlepszych urządzeń wszystkomających.

  • 7. Data: 2012-09-19 15:19:46
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    Salata nabazgrał(a):

> [...]
    > już 3 rok. Niedawno kupiłem nowego 7360 właśnie do obsługi vdsl. Łącze
    > 50mb/10mb. Avm robi tez modemy VDSL. Wtedy podlaczasz to pod dowolny

    O tego nie widziałem ale z sieciami mam mało do czynienia.

    Ale skoro ktoś ma NEO 40 Mb to chyba ma już modem od Orange, pozostaje
    jedynie problem rutera więc skoro chce Linksysa to może to się sprawdzi ??
    zweryfukujcie mnie bo sam mam innego providera a tepse miałem lata temu.

  • 8. Data: 2012-09-19 21:17:43
    Od: PK <k...@n...pl>

    On 2012-09-19, Q <n...@s...org> wrote:
    > A ja odradzam routery z modemem.
    > Lepiej oddzielnie, niestety.

    Nigdy nie rozumiałem tego lepiej. Lepiej bo co?

    Oczywiście jeśli to jakoś istotnie powiększa możliwości zestawu,
    a do tego zdołaby tę różnicę wykorzystać, to pewnie lepiej.

    Ale jaka jest właściwie przewaga, jeśli po prostu chcemy mieć takiego
    "blackboxa" między komputerami i gniazdkiem w ścianie? :)

    pozdrawiam,
    PK

  • 9. Data: 2012-09-19 21:20:06
    Od: PK <k...@n...pl>

    On 2012-09-19, Great Cornholio <> wrote:

    > Jaki router polecacie do neostrady 40 Mb. teraz mam 10 Mb i linksysa wag 200 i
    bardzo dobrze sie sprawuje ale chyba nie da rady na 40 Mb. Preferuje linksys.

    Przezabawna historia. Sam jestem w podobnej sytuacji, a szukając online
    opinii natrafiam na sporo podobnych wątków. WAG200G naprawdę był hitem
    sprzedażowym :D.

    Co do samego połaczenia, to WAG powinien dać radę. Kwestią otwartą
    jest stabilność połaczenia i transfer.

    pozdrawiam,
    PK

  • 10. Data: 2012-09-19 21:31:44
    Od: "Irokez" <n...@w...pl>

    Użytkownik "PK" <k...@n...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > sprzedażowym :D.
    > Co do samego połaczenia, to WAG powinien dać radę. Kwestią otwartą

    1. WAG200N nie da rady na VDSL
    2. ma bardzo nędzny sasięg WiFi (w porównaniu nawet do WRT54GC) ze względu
    na brak anten. 3 metry i jedna ścianka z cegieł pustaków po drodze i mam 30%
    sygnału

    --
    Irokez