  • 31. Data: 2020-03-08 17:48:17
    Temat: Re: Jaki tani, dobry, nowy smartfon?
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2020-03-08 o 10:41, collie pisze:
> [...]
    > dziurę w obudowie i wstawi tam diodę doświetlającą > jak jej nie będzie...
    > Nie będzie wiosny, jak nie będą srali muchi. Rozmawiamy
    > nie o abstrakcyjnych telefonach, ale o takich, które tę
    > diodę mają i można ją tam zawsze - w mniej, lub bardziej
    > skomplikowany sposób - włączyć fabrycznie. Osobno instalowane
    > aplikacje do diody pozwalają nawet Animkom włączyć ją bez
    > myślenia - w jaki sposób: naciskają po prostu widżet, czyli
    > pstryczek, i eureka - zaświeciło się! Naciskają drugi raz -
    > zgasło! Czyż to nie fantastyczne? Jak w wierszu Tuwima:

    Zdolny jesteś. Czytasz dzieciakom wierszyki i myk! Znasz już na pamięć.

    --
    animka

  • 32. Data: 2020-03-08 17:51:26
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2020-03-08 o 07:11, Czarek pisze:

    > Czy ty kiedyś zrozumiesz tekst, który składa się z więcej niż z kilku
    > słów i przestaniesz odpowiadać bez sensu oraz opisywać "wielkie" swoje
    > sukcesy?

    A Ty psychopato znowu za mną przyleciałeś. Pewnie w realu też łazisz za
    kimś i gnębisz.

    --
    animka

  • 33. Data: 2020-03-08 17:53:53
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2020-03-08 o 14:51, Smok Eustachy pisze:

    > Jak masz fona bez lampy błyskowej to sie nie zapali, bo jej nie ma

    Może i tak. Mam w telefonie coś a'la lampa błyskowa.

    --
    animka

  • 34. Data: 2020-03-08 18:02:11
    Od: xxx <x...@x...xxx>

    collie brought next idea :

    > Motorola Moto G7 Power 4/64 6.2" 5000 mAh wszystkomająca za 700 zł.

    G7 Power to okrutna cegła. Też się nad nią zastanawiałem, ale jednak
    wybrałem Moto One.
    Bateria wiadomo tylko 3000, ale i tak jest lepiej niż się spodziewałem,
    przy samych rozmowach potrafi 7 dni wytrzymać.
    Pewnie to zasługa czystego androida i optymalizacji systemu.

  • 35. Data: 2020-03-08 18:38:30
    Od: User <U...@U...com>

    W dniu 08.03.2020 o 18:02, xxx pisze:
> [...]
    > spodziewałem, przy samych rozmowach potrafi 7 dni wytrzymać.
    > Pewnie to zasługa czystego androida i optymalizacji systemu.

    Myślę, że zwróciłeś uwagę na bardzo ważną rzecz - czysty i
    zoptymalizowany Android.
    Czy gdzieś w necie podana jest informacja, które smartfony zostały
    wyposażony
    właśnie w taki Android?
    To jest bardzo ważne, nie tylko ze względu na wydajność baterii.

    Dziękuje i pozdrawiam

  • 36. Data: 2020-03-08 19:59:58
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Animka a...@t...ja.wp.pl ...

    > A Ty psychopato znowu za mną przyleciałeś. Pewnie w realu też łazisz
    > za kimś i gnębisz.

    To moze ja sprobuje - wyobraz sobie debilko ze sa telefony bez tej diody
    która ci rozswietla mozg...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Czy świat się bardzo zmieni gdy z młodych, gniewnych

  • 37. Data: 2020-03-08 20:04:43
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2020-03-08 o 17:53, Animka pisze:

    > Może i tak. Mam w telefonie coś a'la lampa błyskowa.

    a czego nie masz?

    --
    Irokez

  • 38. Data: 2020-03-08 21:02:54
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 08.03.2020 o 19:59, Budzik pisze:
    > która ci rozswietla mozg...

    co jej rozświetla?

    --
    Czarek

  • 39. Data: 2020-03-08 23:42:57
    Od: Grzexs <g...@w...pl>

    > Alcatel za 400 zł daje radę.
    > 3 giga RAM to jest wypas do tego

    Moja żona ma Alcatela za 320 zł i też daje radę! I nie szkoda, jak się
    rozleci...

    --
    Grzexs

  • 40. Data: 2020-03-09 15:21:49
    Od: xxx <x...@x...xxx>

    After serious thinking User wrote :

> [...]
    > właśnie w taki Android?
    > To jest bardzo ważne, nie tylko ze względu na wydajność baterii.

    Generalnie ten smartfon należy do programu android one.
    W skrócie czysty android i 3 lata zapewnione łatki bezpieczeństwa.
    Praktycznie co miesiąc.
    Mało ludzi na to zwraca uwagę, ale w obecnych czasach samrtfon to jak
    komputer, skoro w windowsie się robi aktualizacje co miesiąc to w
    androidzie też powinno, a generalnie jest tak że producenci mają to
    daleko gdzieś więc, jak kupisz tańszy model, albo nawet ze średniej
    półki to nigdy nie wiesz czy jakieś aktualizacje dostaniesz. Zarówno
    łatki bezpieczeństwa jak i nowszy android.
    W G7 Power nie ma co miesięcznych aktualizacji, niby ma obiecany tylko
    android 10. Ale android jest prawie czysty mimo że do programu android
    one nie należy.
    Jedni na czysty android narzekają inni go chwalą (w tym ja)
    Każdy producent ma swoją nakładkę więc te wszystkie świecidełka i inne
    bajery tylko obciążają nie potrzebnie zasoby telefonu.
    W czystym andku sam sobie ustawisz jak będziesz chciał telefon, to co
    ci potrzbne przy pomocy programów z google play.
    Dlatego uważam że sama pojemność baterii deklarowana przez producenta
    to nie wszystko.
    Co do moto one, to jej inna nazwa to motorola p30 play.
    Jest też wersja p30 power, z baterią 5000, no ale na naszym rynku jej
    nie sprzedają, bo sprzedają G7 Power:)
    Być może gdzieś można trafić, ale to nie z polskiego sklepu.