    From: AlexY <a...@i...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Jaki telewizor - proszę o radę
    Date: Mon, 29 Aug 2016 11:38:56 +0100

    Kaktus pisze:
    > Użytkownik "AlexY" <a...@i...pl> napisał w wiadomości
    [..]

    > A jak to sprawdzać indywidualnie?

    Przestudiować instrukcję obsługi (jeśli dostępna), posprawdzać
    egzotyczne skróty (np LDT) co konkretnie oznaczają.

    > Czy w danych technicznych powinna występować jakaś konkretna cecha?

    Powinna.

    > I co w tym wypadku znaczy "duży ekran", bo być może chodzi o tak
    > duże ekrany, że w ogóle nie mogę tego brać pod uwagę?
    > Miejsce, które mogę przeznaczyć na OTV ma 107 cm szerokości,
    > co z góry ogranicza wielkość ekranu.

    Nie mam pojęcia, standardu brak. ale mając ten wymiar wiesz jaka
    przekątna wejdzie, to już bardzo zawężone pole wyboru, teraz tylko cena,
    jakieś funkcje które musisz mieć i filtruj po sklepach.

    --
    AlexY
    http://www.pg.gda.pl/~agatek/netq.html