    From: "Kaktus" <.@..pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    <57c115cf$0$658$65785112@news.neostrada.pl> <nprriv$3f7$1@dont-email.me>
    <57c178aa$0$648$65785112@news.neostrada.pl> <nps11t$kao$1@dont-email.me>
    <57c197d1$0$15193$65785112@news.neostrada.pl>
    <npscnr$r38$1@dont-email.me>
    <57c27feb$0$12553$65785112@news.neostrada.pl>
    <npuvsa$bpk$1@dont-email.me>
    <57c3c30c$0$15192$65785112@news.neostrada.pl>
    <nq13c0$mns$1@dont-email.me>
    Subject: Re: Jaki telewizor - proszę o radę
    Date: Mon, 29 Aug 2016 13:01:04 +0200

    Użytkownik "AlexY" <a...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:nq13c0$mns$1@dont-email.me...

    > Nie mam pojęcia, standardu brak. ale mając ten wymiar wiesz jaka przekątna
    > wejdzie, to już bardzo zawężone pole wyboru,
    Niestety :-(.
    Rozważam 50 cali jako absolutne maksimum. Wszystko jeszcze zależy
    od kształtu, bardziej lub mniej podłużnego.
    Na szczęście to nie jest miejsce obudowane, więc parę, ale tylko parę cm
    może taki ekran wystawać. Urok małego mieszkania.

    > teraz tylko cena, jakieś funkcje które musisz mieć i filtruj po sklepach.
    Tak zrobię.

    Czekam jeszcze na odpowiedź Kol. JanuszKK ma mój news
    z godz. 0:33, bo wydaje mi się, że otrzymałem od niego dwie
    wzajemnie sprzeczne informacje.
    Chciałbym wiedzieć czy sprawę nagrywania, w tym dokupienia
    jakiegoś odbiornika, tunera lub tp. dalej drążyć i szukać
    w Internecie dokładniejszego opisu jak to zrobić.

    Dziękuję za wszystkie rady i wyjaśnienia i pozdrawiam
    Kaktus