  • 31. Data: 2009-06-04 06:57:05
    Temat: Re: Jaki wentylator procesora?
    Od: Dominik & Co <D...@i...com>

    maX napisał(a):

    > No i można (jesli nie podkręcany) na sztywno zmniejszyć vcore. To
    > dodatkowo obniży jego temperaturę.

    O, to jest myśl. Dzięki.

    --
    Dominik (& kąpany)
    RP

  • 32. Data: 2009-06-04 06:59:33
    Od: Dominik & Co <D...@i...com>

    maX napisał(a):

    > BOXowy wentylator do LE jest chyba 4-żyłowy. Wiec chyba można na sztywno
    > ustawić najniższą predkość (tzn. żeby zwiększał obroty dopiero przy 65st).

    Tak, tak jest ustawione (najwyższa temperatura, od jakiej ma zwiększać obroty).

    --
    Dominik (& kąpany)
    RP

  • 33. Data: 2009-06-04 07:10:26
    Od: Dominik & Co <D...@i...com>

    Kot Prezydenta napisał(a):

    > A chcesz zwiękyszyć wydajnośc wentylatora czy kupic cichy ? bo te ktore
    > wybrałeś to akurat są wentylatory słynace z wydajnosci

    Chcę kupić cichy. Może nie trafiłem z przykładami,
    zatem proszę o inne sugestie :-)

    --
    Dominik (& kąpany)
    RP

  • 34. Data: 2009-06-04 07:18:38
    Od: Dominik & Co <D...@i...com>

    tomekr napisał(a):

    > - płytę marki Gigabyte do chłodzenia aktywnego, ze względu na świetne
    > sterowanie obrotami.

    Mam Gigabyte GA-M61SME-S2
    Taka będzie OK? Mogę podmienić...

    --
    Dominik (& kąpany)
    RP

  • 35. Data: 2009-06-04 08:05:25
    Od: Arek Wołowicz <w...@C...pl>

    Dominik & Co pisze:
> [...]
    0 lub tanszy

    > Pierwszy całkowicie bez regulacji obrotów, drugi z ręczną...

    U mnie na Athlonie X2 4600 ten drugi sprawuje się rewelacyjnie.
    Ustawiłem go tak, żeby nie było słychać. Temperatury w normie,
    zobaczymy latem, jak na razie nie musiałem korygować obrotów.
    Do semprona spokojnie wystarczy, raz ustawisz obroty i starczy.

    Pozdrawiam,
    Arek.

    --
    [ Arkadiusz Wołowicz ]
    [ wolek [at] epf [dot] pl ]

  • 36. Data: 2009-06-05 06:08:40
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Dominik & Co pisze:
    > Witam,
    >
    > Mam procesor Sempron LE1100 na płycie ASUS M2N-MX SE PLUS
    > w obudowie Chiefteca BS-02W-W-W, na razie z oryginalnym
    > wentylatorem.
    > Na jaki zamienić tenże oryginalny wentylator procesora?

    Moze bez wiatraka ? Podobno sie da..

  • 37. Data: 2009-06-05 06:09:23
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Dominik & Co pisze:

    > Jeszcze takie coś mi się rzuciło do oczu:
    > http://www.allegro.pl/item650314537_pasywne_thermalt
    ake_sonic_tower_rev_2_s775_am2.html

    > Semprona chyba nie powinienem ugotować?

    Wedle tego co pisze AMD powinien dac rade na pasywnym dobrym chlodzeniu

  • 38. Data: 2009-06-05 07:12:06
    Od: Dominik & Co <D...@i...com>

    Jan Strybyszewski napisał(a):

    > Moze bez wiatraka ? Podobno sie da..

    Zmierzę jeszcze dostępne miejsce w budzie i pewnie zanabędę
    tego S(ł)onic Towera. Zawsze brak wentylatora jest lepszy
    od wentylatora nawet najwolniejszego i najcichszego :-)

    --
    Dominik (& kąpany)
    RP

  • 39. Data: 2009-06-05 08:27:16
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Dominik & Co pisze:

    > Zmierzę jeszcze dostępne miejsce w budzie i pewnie zanabędę
    > tego S(ł)onic Towera. Zawsze brak wentylatora jest lepszy
    > od wentylatora nawet najwolniejszego i najcichszego :-)

    Zanim kupisz wyproboj wlacz pomiar temperatury i zatrzymaj wiatrak na
    chwile i zobacz jak szybko i bardzo rosnie na tym radiatorze co jest.
    Jesli wytrzyma chodz minute ... to dobry radiator wystarczy

  • 40. Data: 2009-06-05 20:34:26
    Od: Artur Frydel <a...@g...com>

    Doxent wrote:

    > tylko z tego co wywieje ten w zasilaczu. Dodam tylko, że wentylatory w
    > zasilaczach chiefteca są dość głośne i dobrze je wymienić na coś cichszego.

    Możesz polecić jakiś konkretny model wentylatora?

    --
    Artur 'Bzyk' Frydel
    In /dev/null no one can hear your scream