  • 1. Data: 2009-06-03 06:10:44
    Temat: Toshiba Satellite Pro 420CDT - ustawienia wyświetlacza
    Od: mirekc <m...@i...pl>

    Czy w laptopie Toshiba Satellite Pro 420CDT da się jakoś kontrolować
    jasność i kontrast obrazu wyświetlanego na LCD? Nie mam instrukcji do tego
    modelu, a żadna z wypróbowanych przeze mnie kombinacji Fn+klawisz nie
    wykonuje tych funkcji. Programowo mogę jedynie ustawić dwa stopnie
    jasności: "bright" lub "semi-bright". Trochę to mało. Czy ktoś z dawnych
    lub obecnych użytkowników tego albo podobnego modelu laptopa może pomóc? A
    może u kogoś zachowała się instrukcja?

    Pozdrowienia.

  • 2. Data: 2009-06-04 13:07:52
    Od: "Jakub Spiernowski" <n...@g...de>

    Użytkownik "mirekc" <m...@i...pl> napisał w wiadomości
    > Czy w laptopie Toshiba Satellite Pro 420CDT da się jakoś kontrolować
    > jasność i kontrast obrazu wyświetlanego na LCD?

    nie

    tylko regulacja o której piszesz

    J.