  • 1. Data: 2009-06-02 22:10:10
    Temat: System na dysku innym niz C: - czy da sie to zrobic?
    Od: Slawek <s...@g...com>

    Witam,

    Czy mozna zainstalowac system na partycji innej niz C: ?
    Jezeli tak to jak to zrobic?

    pozdrawiam
    Slawek

  • 2. Data: 2009-06-02 22:30:53
    Temat: Re: System na dysku innym niz C: - czy da sie to zrobic?
    Od: "G Nowak" <g...@g...com>

    Pomiedzy kliknieciami guzika dalej nalezy zmienic pewne opcje instalatora.

    --
    pozdr

  • 3. Data: 2009-06-02 22:55:27
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    Slawek pisze:
    > Witam,
    >
    > Czy mozna zainstalowac system na partycji innej niz C: ?
    > Jezeli tak to jak to zrobic?

    Przy instalacji wskazujesz gdzie na zainstalować.

    --
    animka

  • 4. Data: 2009-06-02 23:02:49
    Od: "Michal AKA Miki" <j...@...onetu.pl>

    Uzytkownik "Slawek" <s...@g...com> napisal w wiadomosci
    .googlegroups.com...
    > Witam,
    >
    > Czy mozna zainstalowac system na partycji innej niz C: ?
    > Jezeli tak to jak to zrobic?

    Moj linux nie instaluje sie domyslnie na partycji C:

    Pozdrawiam
    Michal

  • 5. Data: 2009-06-03 07:07:01
    Od: Mark <t...@a...w.pl>

    Dnia Tue, 2 Jun 2009 15:10:10 -0700 (PDT), Slawek napisał(a):

    > Czy mozna zainstalowac system na partycji innej niz C: ?
    > Jezeli tak to jak to zrobic?

    ...wybrac odpowiednia partycje podczas instalacji?
    Nie ma z tym najmniejszego problemu.

    --
    Mark

  • 6. Data: 2009-06-03 07:57:32
    Od: zly <b...@N...fm>

    Dnia Wed, 3 Jun 2009 01:02:49 +0200, Michal AKA Miki napisał(a):

    > Moj linux nie instaluje sie domyslnie na partycji C:

    no prosze, to teraz linux ma takie partycje jak windows? musze zaczac
    znowu testowac

    --
    marcin

  • 7. Data: 2009-06-03 09:11:27
    Od: Dominik & Co <D...@i...com>

    zly napisał(a):

    > no prosze, to teraz linux ma takie partycje jak windows? musze zaczac
    > znowu testowac

    "Ma" (w sensie obsługuje) takie same, jeno inaczej je nazywa.

    --
    Dominik (& kąpany)
    RP

  • 8. Data: 2009-06-03 10:53:55
    Od: "Michal AKA Miki" <j...@...onetu.pl>

    Użytkownik "zly" <b...@N...fm> napisał w wiadomości

    > no prosze, to teraz linux ma takie partycje jak windows? musze zaczac
    > znowu testowac

    eeech... a moglem po prostu napisac NTG :)
    To zachcialo mi sie owijac w bawelne :)

    Pozdrawiam
    Michal

  • 9. Data: 2009-06-03 15:44:30
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Mark" napisał:

    > ...wybrac odpowiednia partycje podczas instalacji?
    > Nie ma z tym najmniejszego problemu.

    Problem się zrobi, jak się tę partycję C: pogoni, lub co gorsza - wymontuje
    fizycznie dysk z tą partycją.

    JoteR