  • 1. Data: 2009-06-02 20:13:28
    Temat: Monitor / laoptop:
    Od: Grzegorz Brycki <g...@o...pl>

    Witam,

    Czy mój laptop Compaq nx7400 (karta zintegrowana) wyciągnie max tego
    monitora ? http://www.ceneo.pl/;0152006038-10.htm#productOpinio
    ns chodzi
    mi o rozdzielczość i pracę na dokumentach.

    Dziękuję z góry.
    --
    Grzegorz Brycki, http://beczkasoli.pl/GD298, a Ty?

  • 2. Data: 2009-06-03 07:16:06
    Temat: Re: Monitor / laoptop:
    Od: "Kot Prezydenta" <c...@g...pl>

    Użytkownik "Grzegorz Brycki" <g...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > monitora ? http://www.ceneo.pl/;0152006038-10.htm#productOpinio
    ns chodzi
    > mi o rozdzielczość i pracę na dokumentach.

    Jak rozumiem jesteś osobą niewidomą i nie możesz naocznie sprawdzić w jakich
    rozdzielczościach pracuje karta twojego laptopa ? to po co ci monitor ?

  • 3. Data: 2009-06-03 19:24:13
    Od: Grzegorz Brycki <g...@o...pl>

    Kot Prezydenta pisze:
    > Użytkownik "Grzegorz Brycki" <g...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Jak rozumiem jesteś osobą niewidomą i nie możesz naocznie sprawdzić w jakich
    > rozdzielczościach pracuje karta twojego laptopa ? to po co ci monitor ?

    Bez urazy ale trochę głupawa odpowiedź. Naocznie co sprawdzić. Na
    montorze laptopa który ciąnie max ile ciągnie?

    --
    Grzegorz Brycki, http://beczkasoli.pl/GD298, a Ty?