  • Data: 2017-09-05 23:04:09
    Temat: Re: Jaki wybrać aparat kompaktowy???
    Od: jo44 <j...@T...PRECZ.o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 05.09.2017 o 22:44, Adam pisze:

    > Jutro, jeśli znajdę chwilę czasu to poczytam i napiszę własną opinię na
    > temat tego kompaktu.

    "Poczytam i napiszę własną." :) No bez jaj.
    Rozumiem, że nie miałeś tego aparatu w zasięg wzroku.
    Ja miałem i odradzam - kosztuje więcej niż 2k zł,
    nadaje się raczej do fotografowania księżyca niż rodziny
    na wycieczce. Daruj sobie (to do autorki wątku).
    Jeśli jednak masz tyle kasy by go kupić to spraw sobie raczej
    Panasonica LX100, ten da zadowolenie z fotografii. :)