  • 1. Data: 2017-09-04 07:47:31
    Temat: Jaki wybrać aparat kompaktowy???
    Od: s...@g...com

    Witam,

    Jestem na kupnie aparatu kompaktowego do 2000 zł może mi ktoś polecić coś rozsądnego
    z dobrymi parametrami i dobrą obudową.

  • 2. Data: 2017-09-04 10:25:39
    Temat: Re: Jaki wybrać aparat kompaktowy???
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 2017-09-04 o 07:47, s...@g...com pisze:
    > Witam,

    Skoro informujesz nas o jakimś witaniu, to jeszcze napisz gdzie i kogo
    witasz.

    > Jestem na kupnie aparatu kompaktowego

    A ja jestem na fotelu. Dziwne miejsce pobytu sobie wybierasz...

    > do 2000 zł może mi ktoś polecić coś rozsądnego z dobrymi parametrami i dobrą
    obudową.

    Ooo! Wielkie dzięki za to zezwolenie!
    Skoro tak łaskawie zezwalasz na polecanie, to zapewne tłum się rzuci. :D

    --
    Akarm
    http://bykom-stop.cba.pl/

  • 3. Data: 2017-09-04 12:23:20
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2017-09-04 o 07:47, s...@g...com pisze:
    > Witam,
    >
    > Jestem na kupnie aparatu kompaktowego do 2000 zł może mi ktoś polecić coś
    rozsądnego z dobrymi parametrami i dobrą obudową.

    A jak już żarty i złośliwości (IMO zasłużone) przetrawisz, to napisz
    przynajmniej do czego ten aparat i w jakich warunkach przewidujesz pracować.

    Ma być obudowa podwodna?
    Chcesz robić fotografie Księżyca?
    Czy może potrzebujesz aparatu do miesięcznego marszu przez busz
    południowo-amerykański?

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 4. Data: 2017-09-04 14:44:13
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    >A jak już żarty i złośliwości (IMO zasłużone) przetrawisz, to napisz
    >przynajmniej do czego ten aparat i w jakich warunkach przewidujesz
    >pracować.

    No przeciez napisala cechy :-)

    Ja tylko podpowiem - przejsc sie do jakiejs MM, pomacac ... u mnie z
    90% odpada, bo po prostu za male i kiepsko sie trzyma.
    I juz sie lista zaweża.

    Ale kobieca dłoń moze miec gorzej :-(

    J.

  • 5. Data: 2017-09-04 19:55:07
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2017-09-04 o 14:44, J.F. pisze:
> [...]
    >
    > Ja tylko podpowiem - przejsc sie do jakiejs MM, pomacac ... u mnie z 90%
    > odpada, bo po prostu za male i kiepsko sie trzyma.

    Chyba lepiej od zawężenia poszukiwań wg parametrów, a później "wizja
    lokalna".
    Dlaczego? Gorzej będzie, gdy spodoba jej się (ze względu właśnie na
    leżenie w dłoni, kształty, kolor) jakaś "zabawka" z obiektywem 50-120mm
    F4 i ISO 120, natomiast pytaczka potrzebuje maszynki do fotografowania z
    bliska szybko biegającego kotka i to w ciemnym pomieszczeniu bez flasha.

    > Ale kobieca dłoń moze miec gorzej :-(

    No właśnie.
    Dla mnie Nikon D70 był "mały".
    Dopiero z gripem było lepiej.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 6. Data: 2017-09-04 20:18:47
    Od: s...@g...com

    Dziękuje wszystkim za pomoc a przede wszystkim temu pierwszemu panu gdzie on... i tu
    cytat "Nie trawię chamstwa, nieuctwa, bydła wszelakiego". Myślałem że skoro istniej
    takie forum to można liczyć na konkretne pytania i odpowiedzi.

    Jeżeli będzie chciał ktoś pomóc w wyborze aparatu to proszę o konkretne pytania albo
    propozycję. Aparat ma służyć do codziennego użytku (nie będzie wykorzystywany w jakiś
    ekstremalnych warunkach). Ma mi posłużyć na robienie zdjęć rodzince na co dzień i
    ewentualnie na jakieś wypady górskie, wakacje.

  • 7. Data: 2017-09-04 20:51:15
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

> [...]
    >50-120mm F4 i ISO 120, natomiast pytaczka potrzebuje maszynki do
    >fotografowania z bliska szybko biegającego kotka i to w ciemnym

    Tylko jak tak sobie poszukasz w/g parametrow, to otrzymasz tak dluga
    liste, ze nie sprawdzisz calej.
    A wiekszosc w kraju niedostepna.
    Choc w sumie - czemu sie do kraju ograniczac.

    Mozna tez np zaczac od ceneo ... tez wielka lista, ale przynajmniej
    dostepne :-)

    J.

  • 8. Data: 2017-09-05 01:51:38
    Od: Starzec z Gór <d...@v...pl>

    W dniu poniedziałek, 4 września 2017 20:18:49 UTC+2 użytkownik s...@g...com
    napisał:
> [...]
    jakiś ekstremalnych warunkach). Ma mi posłużyć na robienie zdjęć rodzince na co dzień
    i ewentualnie na jakieś wypady górskie, wakacje.

    No niestety, trafiłaś do grupy dyskusyjnej gdzie od dawna ton nadaje kilku
    zgryźliwych tetryków.
    Psinco wiedzą, zdjęć nie robią, ale wytykają niewłaściwie postawiony przecinek.
    Odpuść sobie ten cmentarz.
    Pozdrawiam Marcin

  • 9. Data: 2017-09-05 11:06:17
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    On 2017-09-04 07:47, s...@g...com wrote:
    > Witam,
    >
    > Jestem na kupnie aparatu kompaktowego do 2000 zł może mi ktoś polecić coś
    rozsądnego z dobrymi parametrami i dobrą obudową.

    Jeżeli dorzucisz kilka stówek -
    Panasonic Lumix DMC-LX100, ewentualnie LX15.

  • 10. Data: 2017-09-05 20:06:12
    Od: Jawi <g...@p...fm>

    W dniu 2017-09-05 o 01:51, Starzec z Gór pisze:
> [...]
    zgryźliwych tetryków.
    > Psinco wiedzą, zdjęć nie robią, ale wytykają niewłaściwie postawiony przecinek.
    :)
    Nic dodać, nic ująć.
    Szczególnie jeden "pizdnięty" wyjątkowo, tak się wczuwający w swoją
    rolę, że nie przebierający w epitetach :).
    No gdzieś się trzeba wyszumieć, skoro w domu nie pozwalają.