    From: Animka <a...@t...ja.wp.pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Jakie HDD teraz sie oplaca do NAS?
    Date: Sat, 11 Jan 2020 13:57:02 +0100

    W dniu 2020-01-11 o 11:20, heby pisze:

    > Z YT pobierasz. To google.

    Teraz tak, ale parę lat temu to nie.

    > To nie ma znaczenia. Oba mogą przenosić dowolne sposoby kodowania. To
    > tylko opakowanie na własciwą treść.

    > Oczywiście, robo ti Twój program od ogladania.

    Nie studiuję tego :-)

    > Odwrotniw, H.264 to obecnie najlepiej wspierany sprzętowo kodek, H.265
    > coraz lepiej wspierany, a na horyzoncie jest AV1. Procesory posiadają
    > dedykowany hardware do kodowania i dekodowania H.264.
    >
    > I każdy z nich da się wsadzić do AVI i MP4.

    Nie wiem, bo nic nie wsadzam i mnie to ani grzeje ani ziębi.

    > Nie, to narzędzie do konwersji pobieranego strumienia do pliku mp4. Nie
    > zmienia kodowania. Nie pojmujesz tego że mamy rózne kodowania wsadzone w
    > rózne opakowania.

    Zajmujesz się pewnie tym to wiesz. Ja co innego zawsze robiłam.

    > Nic nie ma sensu jak się nic nie kuma. Albo wręcz przeciwnie.

    No, trochę zakumałam, ale nie sprawdziłam tego, nie tworzyłam, to mogę
    nie wiedzieć i nawet nie muszę, bo nie idę na egzamin z informatyki :-)

    --
    animka