    Date: Fri, 25 Apr 2014 22:26:32 +0200
    From: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Jakie auto - 3 foteliki + benzyna?

    W dniu 25.04.2014 13:24, Maciek pisze:

    > Jestem tylko ciut wyzszy i ciut lzejszy. Moze mamy inna dystrybuje wagi, bo
    > mnie miedzy tymi fotelikami w Picassie bylo ciasno. Bylo za malo miejsca,
    > zeby jakakolwiek dorosla osoba wytrzymala tam dluga podroz.
    >
    > Z tym ze ja mam foteliki bez isofixa. Moze przy wpinaniu pasami ukladaly
    > sie nieco inaczej?

    100 kg to nie jest mała osóbka, zazwyczaj taka pupa zabiera 1.5 miejsca,
    a z fotelikami nie da się negocjować :)

    Tak czy inaczej. sprawdzałem astrę którąśtam, fiata osobowego jakiegoś
    (stilo wagon?), octawie, i im podobne auta w przedziale do 20tyś.
    Wszystko co dbało o wygodę ramion na tylnej kanapie - odpadło. Teraz
    ciekawostki:
    peugeot partner 1 z przesuwanymi drzwiami, miał najwięcej miejsca (z
    tanizn), bo te drzwi miały po 6 cm grubość - żeby się dało przesuwać. To
    był rekordzista w małych autkach, a nowsze są szersze o parę, paręnaście
    centymetrów. Stara Xsara - nie było szans na zapięcie 3 fotelików. Xsara
    picasso - spokojnie 3 wejdą, tym bardziej że tylne fotele nie muszą być
    w jednej lini ( chyba środkowy można wysunąć do przodu - to ułatwia
    dojście do pasów)
    Oczywiście może się tak trafić, że ktoś ma super szerkokie foteliki i
    nie wejdą tak czy siak.

    ToMasz