    Date: Mon, 30 Mar 2015 19:31:27 +0200
    From: Trybun <i...@j...ru>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Jakie auto "tylko w Erze"?;-)

    W dniu 2015-03-29 o 20:14, krys pisze:

    > Ale ja lubię wygląd zabytków:). Renault 19, Clio I, stara Fiesta, stary
    > Golf...
    > Niekoniecznie lubię ich wiek i stan techniczny z tym związany.

    O tej kategorii pojazdów nie mam żadnego zdania, a co tu dopiero coś
    doradzać.
    Natomiast co do staroci - sąsiad ma audi 80 cupe z 1979 roku. Ile ja już
    go namawiałem aby mi sprzedał to cudo. Nie ma nawet wspomagania
    kierownicy, ale prowadzi się wręcz bosko, auto jak dobrze dobrana
    rękawiczka, i zdaje się płynąć po wszystkich nierównościach drogi..

    > Właśnie, właśnie. Ma być jak w Erze - kobietoodporny, niedrogi i odporny na
    > rdzę - niektóre podobno jeszcze są.

    Takie rzeczy to tylko w reklamie...;-) Nie ma aut odpornych na rdzę.
    Dość odporne na rdzę są wozy marki Audi, jednak czy warto za nie
    przepłacać, względem innych pojazdów. Rzecz do głębszego zastanowienia.