  • Data: 2010-05-20 21:49:25
    Temat: Re: Jakie lampy
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Przemo" <K...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:4bf41f22$0$19162$65785112@news.neostrada.pl...
    > Witam może cos doradzicie przed wejsciem do pensjonatu jest plac seroki
    > na 10 metrów i długi na 60 metrów , chciałbymgo osriwtlić tylko nie wiem
    > czym najlepiej. Poradzcie prosze.
    > 1. czy ledowa czy inna
    > 2 jak wysokość i ile sztuk na taka powierzchnie , nadmienie ze z drugiej
    > strony sa domki kempingowe wiec tez wskazane swiatłao
    > 50m ->

    Te wszystkie tu zacytowane porady są bardzo cenne i słuszne, ale ja na
    Twoim miejscu zrobiłbym inaczej. Wieczorem się przejechał i pooglądał place
    w okoliczy. Znalazł taki, który Twoim zdaniem Ci odpowiada i zastosował
    oświetlenie podobne do tam zainstalowanego. To w końcu dość proste
    zagadnienie i nie sądzę, by wymagało jakiejś szczególnie skomplikowanej
    wiedzy.