    From: "KILu" <b...@w...pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Jakie sluchawki Bluetooth: Media-Tech czy B-Speech?
    Date: Sun, 14 Jun 2009 13:22:52 +0200

    Q wrote:
    > to czemu maja podane inne parametry?:
    > http://www.media-tech.pl/page.php?do=details&lang=pl
    &pid=1742&kid=20

    http://www.b-speech.de/en/produkt-information/stereo
    -headsets-und-adapter/
    b-speech_calypso/

    Inna seria, nieco inny typ... inna wizja wlasciciela marki. ;)

    > glownie na rower do sluchania mp3/radia z komorki
    > oraz okazjnego odbierania rozmow
    > a w domu (z lapsem) do skype'a;

    By sluchac muzyki na rowerze, musisz miec odpowiednio dobrane sluchawki,
    ktore beda lekkie, nie beda stawialy oporu powietrza (bo to powoduje
    glosno slyszalne swiszczenie) i co BARDZO WAZNE nie beda tlumic dzwiekow z
    otoczenia. Poza tym musza miec odpowiednio gleboki dzwiek i dobrze
    przenosic srednie pasmo (tony wysokie sa na rowerze nieporzadane, bo przy
    wyzszej glosnosci bardzo mecza sluch, niskie wg uznania). Wydaje mi sie,
    ze ww. nie spelniaja tych kryteriow.
    A najlepiej na rowerze w ogole nie sluchac muzyki - to bardzo negatywnie
    wplywa na bezpieczenstwo (co mowie jako aktywny rowerzysta miejski i
    pozamiejski), ale... Twoj wybor.

    k,