  • Data: 2011-10-06 19:48:43
    Temat: Re: Jakie zonki na egzaminie na PJ B?
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Hello Heinzkalter,

    Thursday, October 6, 2011, 7:16:51 PM, you wrote:

    > EEEeeee zaraz zaraz. RoMan szanuję Cię ale troszkę cię poniosło. Masz jak
    > najbardziej rację w tym, że pod szyldem bezpieczeństwa państwo zarabia na
    > kierowcach, ale to jest jedna z patologii i nieudolności systemu. Drobny
    > przyklad: Aleja fotoradarow w okolicach Bialego Boru. Slusznie to nie
    > poprawia bezpieczenstwa. Nie zmienia to faktu, że kierowca jadacy przepisowo
    > jest mniejszym zagrożeniem niż ten lamiacy przepisy.

    Bzdura. Był tu niedawno wątek o jadącym przepisowo poniżej 80km/h,
    którego wyprzedzali wszyscy, z TIRami na czele. I co z tego, że jechał
    przepisowo, skoro doprowadzając do tego, że go wszyscy wyprzedzali
    wymuszał na innych niebezpieczne manewry.

    > Ja pod swoim domem mam ulicę na ktorej jest spory ruch pieszych,
    > dzieci chodzacych do szkoly i ograniczenie do 20 na godzine.
    > Oczywiście wszyscy sa mistrzami kierownicy i pedzą ile sie da. Z
    > dzieckiem nie da sie iść po chodniku bo jest to naprawdę ryzykowne.

    Po chodnikach też jeżdżą?

    A teraz odpowiedz - czy na noc znak ograniczenia jest zdejmowany albo
    zasłaniany? A w czasie wakacji, gdy w szkole nie ma dzieci?

    Ograniczenie do 20km/h jest idiotyczne gdy jest stałe.

    [...]

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl