  • Data: 2011-10-06 22:06:21
    Temat: Re: Jakie zonki na egzaminie na PJ B?
    Od: "Heinzkalter" <v...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Czytam sobie co piszecie .... i mysle sobie - swiete krowy ;) Wszyscy
    > jezdza 50 po miescie, a w trasie nikt nie dociska swoich konikow (tak tak,
    > na autobhanie wszyscy jezdza:D)
    >
    > Ludzie swieci - dziennie robie 200 km - wiec logiczne jest, ze szansa na
    > kontrole jest sporo wieksza...
    >
    > Gdzie napisalem, ze sie zale, ze nieslusznie, ze jest mi zle i w ogole
    > potrzebuje przytulenia?
    >
    > A fragmentu, gdzie pisalem o punktach za przekroczenie predkosci nikt nie
    > zauwazyl? Czytacie wybiorczo...!?
    >
    > Pytam jaka jest pogoda, a Wy odpowiadacie, ze dzisiaj byl fajny film w
> [...]

    Mimo twoich niewatpliwych zasług drogowych i zajebistości i wyśmienitości w
    kierowaniu samochodem - musisz iść na egzemin sprawdzający. Egzamin
    zweryfikuje twoje umiejetności, wiedzę i co najwazniejsze zdolność do
    kierowania pojazdem mechanicznym. Może taka straszna krzywda, ktora Tobie i
    innym sie przytrafila skloni cie do jakiejś refleksji. Jesli tak to dobrze i
    zycze powodzenia, a jeśli nie - to obyś komuś ani sobie nie zrobil krzywdy.

    P.S. Za moich czasow a bylo to prawie 20 lat temu - egzaminator mial wydruk
    listy kursantow w formie tabelki - a tam przy nazwisku zdarzaly się ptaszki.
    Ptaszki oznaczaly, że klient zglasza się na egzamin po stracie prawa jazdy
    za wódeczkę - punktow jeszcze wtedy chyba nie było. I nad takim znaczkiem
    egzaminator mogl na chwilę dojść do jakichś wlasnych przemysleń i
    refleksji - co moglo mieć wplyw na wynik egzaminu. Jak jest teraz nie wiem -
    przypuszczam, że jest wieksza anonimowość na liście.

    hk