  • Data: 2014-08-26 15:30:40
    Temat: Re: Jakiej firmy uzwany ultrabook???
    Od: Poldek <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Chris wrote:

    > Ja używam laptopów jako stacjonarki w domu, wcześniej miałem SONY VAIO
    > Seria F (16.4") a teraz mam MSI Gaming i na szczęście nie potrzebuję
    > raczej jakiś extra gwarancji.

    Sony VAIO seria F - od początku szwankował klawisz spacji. Ale usterka
    była na tyle perfidna, że nie działało tylko czasami, a najczęściej
    działało ok. Mijał czas, gwarancja się skończyła i powolutku usterka
    stawała się coraz bardziej uciążliwa, aż do momentu, kiedy klawisz
    spacji częściej nie działał niż działał. Diagnoza przerwa gdzieś na
    ścieżce w klawiaturze, konieczność wymiany całej kawiatury. Oryginalna
    klawiatura w serwisie VAIO = 480 zł i czas oczekiwania 2 tygodnie lub
    więcej. Na szczęście znalazłem nieoryginalną klawiaturę za 5 razy mniej,
    która działa super i dodatkowo ma jeszcze podświetlenie klawiszy jak w
    amerykańskiej wersji tego laptopa. Ale była chwila stressu, że laptop z
    Core i7 oraz ekranem VAIO Premium trzeba będzie oddać na elektrośmieci.