  • Data: 2018-04-02 16:48:45
    Temat: Re: Jakim programem przywraca się obrazy zrobione Clonezillą?
    Od: Irokez <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Dużo lepiej było to zrobic "dd"

    Mam dysk działający oraz kartę CF na jednej taśmie.
    Odpaliłem Knoppixa z USB, zrobiłem:
    dd if=/dev/sda of=/dev/sdb bs=64k
    Wysypał się powyżej 1GB ale partycje mają razem 923MB.

    Uruchamiam system z karty, LILO startuje, odpala się po kolei co tam
    jest, testuje partycje hdc1, hdc3, RAMDISK znajduje, autorun... autorun
    DONE.

    i kolejne linijki to:

    kmod: failed to exec /sbin/modprobe -s -k block-major-3, errno=2
    VFS: Cannot open root device 03:01
    Kernel panic: VFS: Unable to mount root fs on 03:01

    Na dysku źródłowym problemów nie ma, więc może po kolei każdą
    partycję... Dysk wrócił do stacji roboczej, Knoppix, komendy:
    dd if=/dev/sda1 of=/dev/sdb1 bs=4096 conv=notrunc,noerror
    dd if=/dev/sda2 of=/dev/sdb2 bs=4096 conv=notrunc,noerror
    dd if=/dev/sda3 of=/dev/sdb3 bs=4096 conv=notrunc,noerror

    Po tym spowrotem do starego blaszaka i dalej to samo.
    hmm.. nie wiem o co chodzi.

    Dysk na który kopiuję to ADATA Industrial SLC 1GB IPC17-001GF (wbudowana
    obsługa SMART, ECC, Wear Leveling).

    --
    Irokez